Qin Guo nieuwe managing partner van BSUR Shanghai

Qin Guo nieuwe managing partner van BSUR Shanghai
  • Bureaus
  • 28 sep 2015 @ 09:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaZakelijkStrategieConcepten

BSUR Group heeft na vier jaar een nieuwe managing partner benoemd voor het kantoor in Shanghai: Qin Guo. Zij volgt Wilbert Kragten op die het bedrijf in juni verliet om zijn eigen adviesbureau te starten.

Qin Guo is geboren in Wuhan, studeerde in Engeland aan de Lancaster University en behaalde haar master aan The London School of Economics, in Social & Public Communications en sociale psychologie. Ze maakte carrière in Londen en New York voordat ze in 2009 terugkeerde naar Shanghai. Daar werkte ze als business-analist voor een management-adviesbureau en als eventmanager bij Pearl Lam Galleries.

In 2012 startte Qin Guo bij BSUR Shanghai, vlak na de start van dit bureau. Met haar interesse in sociale trends en psychologie speelde ze een vitale rol in de ontwikkeling van merk- en marketing-strategieën voor het groeiende Chinese klantportfolio van BSUR.

Qin Guo: 'Ik heb er zin in de rol als managing partner op te pakken. Met de concepting-flosofie als basis hebben we ons duidelijk geprofileerd als creatief merkadviesbureau met steeds meer Chinese klanten. Met ons geweldige multi-disciplinaire team kijken we uit naar verdere groei.'

Jan Rijkenberg, CEO van BSUR Group: 'Qin heeft niet alleen bewezen een sterke brand strategist te zijn, maar ook iemand met een sterk gevoel voor ondernemerschap en natuurlijke leidinggevende kwaliteiten. Na een samenwerking van 3,5 jaar met Wilbert Kragten vertegenwoordigt zij als geen ander onze bureaufilosofie en aanpak.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken