Watch This Agency vernieuwt vakblad Eremetaal
- Bureaus
- 8 sep 2015 @ 08:34
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - StrategiePrintBranded contentCommunicatie
- 8 sep 2015 @ 08:34
- Redactie Media
Het gespecialiseerde communicatiebureau Watch This Agency gaat aan de slag voor de Federatie Goud en Zilver (FGZ). Vanaf september draagt WTA zorg voor een totale vernieuwing van de uitingen van FGZ. Het eerste zichtbare product van deze samenwerking is de periodieke uitgave ‘Edelmetaal’.
'Een future-proof mediaconcept met glans, uitstraling en inhoud', zo omschrijft WTA het geheel vernieuwde vakblad dat half oktober verschijnt. 'De nieuwe Edelmetaal heeft de ambitie om uit te groeien tot het meest aansprekende medium op het gebied van vakinformatie voor de sieraden- en uurwerkenbranche en is helemaal klaar voor de toekomst.'
De vernieuwde Edelmetaal biedt een nieuwe redactieformule in de vorm van een uitgebalanceerde mix van inspirerende artikelen, trends, boeiende achtergrondverhalen, verdiepende interviews en interessante reportages. Edelmetaal spreekt in de nieuwe vorm een nog grotere doelgroep in de branche aan.
Patrick Thio, directielid van de FGZ: 'Ik vind de nieuwe vormgeving van Edelmetaal prachtig en ik denk dat de nieuwe redactionele formule fantastisch aansluit bij alle FGZ beroepsgroepen.'
Naast de nieuwe Edelmetaal wordt de basis gelegd voor een hypermoderne aanwezigheid op de digitale snelweg met een geheel nieuwe website. Op basis van deze website wordt de verspreiding van nieuws en informatie door de FGZ sneller en adequater.
Op de foto: WTA-directeur Harry Wijnschenk (links) met de directieleden Patrick Thio en Beeuwke Keizer van de Federatie Goud en Zilver (FGZ).
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing