Whizpr en Pride PR organiseert PressZone op Bright Day
- Bureaus
- 24 sep 2015 @ 10:12
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediaPREvenementInnovatiePromotie
- 24 sep 2015 @ 10:12
- Redactie Bureaus
PressZone en RTL Z’s Bright Day worden dit jaar in één evenement ondergebracht. De achtste editie van PRESSzone, het relatie- en media-event voor lifestyle-technologiebedrijven, zal plaatsvinden tijdens de vijfde editie van Bright Day, het techfest van de Lage Landen. Bright, Pride PR en Whizpr willen consumenten en media samen brengen en hen de nieuwste trends, innovaties en gadgets tonen. PressZone op Bright Day vindt plaats op zaterdag 21 november aanstaande in de Gashouder van de Westergasfabriek in Amsterdam.
Bright, en daarmee Bright Day, werd eerder dit jaar door RTL Nederland overgenomen ter versterking van het nieuwe RTL Z. De nieuwszender richt zich sterk op technologie en innovatie, net als de klanten die Pride PR en Whizpr vertegenwoordigen. PressZone werd in 2007 bedacht door Pride PR. Sinds 2008 wordt het evenement voor media en consumententechnologiebedrijven elk jaar samen met Whizpr georganiseerd.
Tech-feest in Gashouder
Bright stelt tijdens Bright Day een deel van de Gashouder beschikbaar voor PressZone-deelnemers die aansluiten op Brights motto ‘vol van vernieuwing’. Pride PR en Whizpr verzorgen voor Bright Day #5 verschillende media-activiteiten. Het techfest start in de ochtend van 21 november met een exclusief programma voor media. Daarna kan het publiek de getoonde innovaties ervaren. Daarnaast ondersteunt RTL Z Bright Day #5 met diverse communicatiecampagnes via de eigen kanalen.
Erwin van der Zande, hoofdredacteur Bright: 'De samenwerking met Pride PR en Whizpr, twee PR-bureau’s die hun sporen in tech ruimschoots hebben verdiend, onderstreept onze ambitie om Bright Day te laten uitgroeien tot hét tech festival van de Benelux. Dit is bovendien in lijn met de filosofie van RTL Z waarbij televisie, digitaal en events onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en elkaar versterken. Niet alleen het brede publiek maar ook de vakpers wacht een dag vol vernieuwing.'
Pride PR en Whizpr: 'PressZone evolueert'
Robbert Minderhoud, eigenaar Pride PR: 'PressZone evolueert met deze stap van puur een pers-event naar een evenement voor de echte techliefhebber die hier in al zijn hoedanigheden over verhaalt en publiceert. Mijn hoop is dat door onze krachten te bundelen Nederland straks een groot techevent rijker is. Met partners van deze statuur denk ik dat het écht kan lukken.'
Willemijn Vader, mede-eigenaar en creatief directeur van Whizpr: 'Onze technologiefocus is al 15 jaar verankerd in ons DNA. Het is niet voor niets dat bedrijven, die op welke manier dan ook technologie gebruiken, bij ons aankloppen voor content, PR en digital marketing. Net als RTL Z en Bright mikken wij op tech, innovatie, lifestyle en ondernemerschap. Het is voor onze relaties een uitgelezen kans om op één dag media, influencers en publiek te informeren en te inspireren.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- technologie
- Whizpr
- ICT
- Bright
- Amsterdam
- PressZone
- PR-bureaus
- innovatie
- Bright Day
- elektronica
- gadgets
- Pride PR
- Gashouder
- RTL Z
- event
- tech
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing