Bloemenbureau en Kingsday casten sexy Flower Boys

Bloemenbureau en Kingsday casten sexy Flower Boys
  • Bureaus
  • 6 okt 2015 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesVideoReclameMarketing

Mooiwatbloemendoen.nl en reclamebureau Kingsday lanceren met een serie castingtapes de nieuwe campagne 'Lievelingsbloem'. Dit is een initiatief van Bloemenbureau Holland ter promotie van het idee dat wanneer je iemands lievelingsbloem geeft of ontvangt, dit stukken persoonlijker is dan een gewoon bosje bloemen.

Wanneer je iemand zijn favorieten bloemen geeft, wordt een normaal boeket opeens een persoonlijk geschenk. De Lievelingsbloem-campagne brengt het idee tot leven met behulp van iets anders waar vrouwen dol op zijn: aantrekkelijke mannen.

Met een dikke knipoog kan iedereen ervaren hoe het is om deel te nemen aan een casting met alleen maar aantrekkelijke modellen - waarbij hun knappe verschijning eerder de doorslag lijkt te geven in de selectie dan hun acteertalent. De acteurs in spe introduceren zichzelf op film en oefenen hun tekst, terwijl ze overduidelijk indruk proberen te maken op de (echte) vrouwelijke casting director.

Sexy bloemenjongens

Creative director Bram de Rooij van Kingsday: 'We zeggen al langer dat wanneer je iemand zijn lievelingsbloemen geeft, een normaal boeket opeens in een persoonlijk geschenk verandert. De campagne van de afgelopen jaren werd gedragen door onmogelijk mooie mannen, de ‘Flower Boys’, die mensen hielpen met het uitkiezen van hun lievelingsbloem. Zo veel mensen grapten dat ze zo graag bij de casting hadden willen zijn, dat we dat hebben gebruikt als inzicht voor de campagne van dit jaar.'

De castingtapes staan vanaf deze week op YouTube en zullen worden ondersteund door print, outdoor, social media, PR en radio. De campagne loopt van 5 tot 31 oktober in heel Groot-Brittanië, Frankrijk, Duitsland en Nederland.

Credits

Klant: Bloemenbureau Holland
Bureau: Kingsday
Productiebedrijf: Caviar
Regisseur: Bill Tanaka
Producer: Koen Barnhard
Mediabedrijf: Universal Media 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken