CêlaVíta kiest digitaal bureau Partout d.n.a.

CêlaVíta kiest digitaal bureau Partout d.n.a.
  • Bureaus
  • 28 okt 2015 @ 10:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentFoodDigitaalStrategie

CêlaVíta heeft na een bureauoriëntatie het Eindhovense digitale bureau Partout d.n.a. geselecteerd. Partout wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de digitale strategie, het online platform en de realisatie van de daarbij behorende content- en campagne-activiteiten.

'Doorslaggevend bij de keuze voor Partout was de combinatie van kennis en ervaring met foodmerken, en het kunnen vertalen van een business- en marketingstrategie naar een heldere online strategie met duidelijke en concrete acties', zegt Jacqueline Roest, Manager Marketing Retail van CêlaVíta.

'CêlaVíta deelt onze visie dat inspireren, helpen en relaties bouwen de nieuwe manier van verkopen is', aldus Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a. 'Bovendien begrijpt het bedrijf dat er online heel veel kansen liggen om foodproducten beter onder de aandacht van het publiek te brengen. Die kansen grijpen we door slim in te spelen op de ‘digitale kookplanning’ van de consument en daarbinnen de producten van CêlaVíta op het juiste moment relevant te maken.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken