Conimex kiest na pitch voor Brompton Road
- Bureaus
- 19 okt 2015 @ 12:05
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodActivatieCampagnesPitches
- 19 okt 2015 @ 12:05
- Redactie Bureaus
Conimex haar grenzen heeft na een pitchronde gekozen voor Brompton Road. Brompton Road zal voor 2016 de shoppercommunicatie en -activatie creatief en effectief gaan ontwikkelen. De eerste activatie voor het totale retailkanaal staat gepland voor begin 2016.
De nieuwe strategie van Conimex houdt in dat het foodmerk zijn grenzen verlegt van de Indonesische keuken naar de keuken van heel Zuid-Oost Azië. Onlangs heeft het merk een serie van vijf Wok Pastes geïntroduceerd waarmee nieuwe gerechten kunnen worden gemaakt. Hiermee wil Conimex alle wokfans overtuigen en uitdagen om vaker te genieten van de intense smaak van ‘echt Aziatisch’ eten.
Brompton Road is een shoppermarketingbureau, opgericht in 2011, dat zich profileert als concept- en communicatiespecialist in de koopomgeving. Het bureau ziet elk contactmoment tussen merk en shopper als belangrijke kans om van shoppers loyale kopers van merken, producten of diensten te maken.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- bureau
- food
- Brompton Road
- eten
- wokken
- Aziatisch
- koken
- pitch
- activatie
- campagne
- Conimex
- shopper marketing
- Indonesisch
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing