Reclamefabriek weekt zich los van Roorda
- Bureaus
- 16 okt 2015 @ 10:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Strategie
- 16 okt 2015 @ 10:06
- Redactie Bureaus
De Reclamefabriek gaat zelfstandig verder. Het bureau startte in 2009 onder de vleugels van Roorda Reclamebureau, maar is inmiddels uitgegroeid tot een succesvol middelgroot bureau met een sterke eigen klantenportfolio. Dat is de reden tot verzelfstandiging.
De leiding van De Reclamefabriek blijft bestaan uit de managing partners Marieke de Koning (commercieel verantwoordelijk) en Erik van de Kleut, die de regie heeft over de operationele organisatie.
Marieke de Koning: 'Als De Reclamefabriek combineren wij de denkkracht van een reclamebureau met het pragmatisme en de techniek van een studio. Bij ons gaan creativiteit, snelheid en techniek hand in hand. Dat zorgt ervoor dat we goed werk kunnen ontwikkelen waarmee onze klanten slagvaardig hun markt kunnen bewerken. Gebleken is dat dit ook een heel eigen klantenportfolio aantrekt. We hebben een sterke eigen identiteit, een eigen propositie en een zeer efficiënte manier van werken. In de dagelijkse praktijk stonden we al een paar jaar op eigen benen en het voelt voor ons dan ook als een logische stap om nu echt zelfstandig verder te gaan.'
Om de zelfstandigheid ook fysiek te markeren, verhuist De Reclamefabriek eind november naar een nieuwe, grotere locatie op de Helicopterstraat in Amsterdam.
De Reclamefabriek werkt onder meer voor Aldi, Bakker Bart, Simpel, Albron, Johma Salades, Katja Fassin, Canal Company, De Banketgroep, Olympia Uitzendbureau, Mediq Medeco en Iittala.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing