DigitasLBi werkt voor Spaanse retailer Grupo Cortefiel

DigitasLBi werkt voor Spaanse retailer Grupo Cortefiel
  • Bureaus
  • 5 okt 2015 @ 10:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MultichannelStrategieE-commerceMarketing

Grupo Cortefiel heeft het Nederlandse bureau DigitasLBi Amsterdam aangewezen als wereldwijd partner voor hun internationale omnichannel e-commerce strategie. Grupo Cortefiel is het moederbedrijf van modemerken Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield en Women’secret, en eigenaar van Fifty Factory, een keten van outletwinkels.

Dirk van den Bosch, managing director van DigitasLBi Amsterdam: ‘We zijn bijzonder verheugd om Grupo Cortefiel als cliënt te verwelkomen en zijn blij met hun heldere visie en inspirerende ambities. Voor ons is dit de start van partnerschap waarin we onze internationale e-commerce practice verder kunnen uitbouwen.’

Anne-Marie Blaire, Chief Omnichannel Officer van Grupo Cortefiel: ‘We hebben DigitasLBi Amsterdam gekozen uit de vijf beste Europese Demandware-partners omdat ze Grupo Cortefiel het perfecte evenwicht tussen technische skills, sterke creativiteit en strategisch denken kon bieden dat past bij de vaardigheden van mijn team.’

Voor de start van dit partnerschap heeft DigitasLBi Amsterdam een concept-, design- en implementatieproces ontwikkeld voor de nieuwe Springfield-website, die later dit jaar live zal gaan. In de periode daarna zullen alle Cortefiel-merken volgen, om zo de volledige digitale catalogus te transformeren.

Grupo Cortefiel is één van de grootste Europese modenamen werkzaam in de gespecialiseerde winkelketensector. Het in 1880 opgerichte bedrijf is heden ten dage actief in 83 landen met 2.056 winkels. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken