DigitasLBi werkt voor Spaanse retailer Grupo Cortefiel
- Bureaus
- 5 okt 2015 @ 10:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MultichannelStrategieE-commerceMarketing
- 5 okt 2015 @ 10:16
- Redactie Bureaus
Grupo Cortefiel heeft het Nederlandse bureau DigitasLBi Amsterdam aangewezen als wereldwijd partner voor hun internationale omnichannel e-commerce strategie. Grupo Cortefiel is het moederbedrijf van modemerken Cortefiel, Pedro del Hierro, Springfield en Women’secret, en eigenaar van Fifty Factory, een keten van outletwinkels.
Dirk van den Bosch, managing director van DigitasLBi Amsterdam: ‘We zijn bijzonder verheugd om Grupo Cortefiel als cliënt te verwelkomen en zijn blij met hun heldere visie en inspirerende ambities. Voor ons is dit de start van partnerschap waarin we onze internationale e-commerce practice verder kunnen uitbouwen.’
Anne-Marie Blaire, Chief Omnichannel Officer van Grupo Cortefiel: ‘We hebben DigitasLBi Amsterdam gekozen uit de vijf beste Europese Demandware-partners omdat ze Grupo Cortefiel het perfecte evenwicht tussen technische skills, sterke creativiteit en strategisch denken kon bieden dat past bij de vaardigheden van mijn team.’
Voor de start van dit partnerschap heeft DigitasLBi Amsterdam een concept-, design- en implementatieproces ontwikkeld voor de nieuwe Springfield-website, die later dit jaar live zal gaan. In de periode daarna zullen alle Cortefiel-merken volgen, om zo de volledige digitale catalogus te transformeren.
Grupo Cortefiel is één van de grootste Europese modenamen werkzaam in de gespecialiseerde winkelketensector. Het in 1880 opgerichte bedrijf is heden ten dage actief in 83 landen met 2.056 winkels.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- website
- Pedro del Hierro
- Fifty Factory
- Springfield
- e-commerce
- DigitasLBi
- strategie
- Cortefiel
- Grupo Cortefiel
- modemerken
- campagne
- retailer
- partner
- Women’secret
- bureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing