Dijksman Communicatie verovert zes nieuwe klanten

Dijksman Communicatie verovert zes nieuwe klanten
  • Bureaus
  • 20 okt 2015 @ 00:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunicatieKlantenMerken

PR-bureau Dijksman Communicatie heeft zes nieuwe klanten toegevoegd aan het eigen portfolio. Naast de bekende couturier Mart Visser zijn dit Exki, A-dam Underwear, Yarrah, Loek en Fruit.nl.

Exki is het label dat hangt aan van oorsprong Belgische restaurants met seizoensgebonden en veelal biologische ingredienten. Exki heeft nu ook vestigingen in Den Haag en Amsterdam.

A-dam Underwear is sinds juli 2015 is dit Nederlandse merk verkrijgbaar in de Bijenkorf en heeft het 60 verkooppunten in Nederland. Yarrah staat voor organic petfood: biologische voeding voor honden en katten.

Bij Fruit.nl bestel je eenvoudig je wekelijkse hoeveelheid fruit. Het wordt per post verstuurd en er zit gratis tropisch fruit bij. Loek.nl is een online brillenconcept waar je voor 15 euro per maand vier brillen mag uitzoeken (gedurende een jaar) inclusief ontspiegelde en geharde glazen op sterkte. Er zijn 1.000 monturen beschikbaar.

Dijksman Communicatie, in 2009 opgericht door Karin Dijksman, richt zich op fashion, food, lifestyle en beauty. Het bureau vertegenwoordigt al jaren Lacoste in Nederland en is preferred supplier van klanten als P&G Prestige Products voor Gucci, D&G Fragrances, Hugo Boss, Escada en Mexx. Het bedrijf is gevestigd in het Westerhuis van Marcel Wanders in Amsterdam.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken