Dutch Digital Agencies groeit met zeven leden

Dutch Digital Agencies groeit met zeven leden
  • Bureaus
  • 20 okt 2015 @ 13:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieDigitaalInteractieZakelijk

Dutch Digital Agencies (DDA) groeit met zeven nieuwe leden. Blink Interactive, A-Side Media, Steam, Conclusion Digital, Connect Holland, Youwe en Crossmedia Communicatiegroep (CMCG) treden toe tot de branchevereniging en kennisorganisatie voor digitale bureaus in Nederland.

Ook in het derde kwartaal groeit het ledenbestand van Dutch Digital Agencies gestaag door. De nieuwkomers zijn een mix van creatieve, technische en full-service agencies.

'Als jonge organisatie hebben we onszelf de ambitie gesteld dat we ons moeten kunnen meten met de beste digitale bureau's van Nederland. Een logische stap is voor ons het DDA lidmaatschap. De kracht van samenwerking en netwerken is in het huidige landschap van ongekende waarde', zegt Niels Westerhof van Blink Interactive.

'Wie Champions League in e-business speelt, moet zichtzelf op het hoogste niveau blijven uitdagen', aldus Rogier Hosman (Youwe). 'DDA biedt een actieve uitwisseling van kennis en ervaring binnen ons digitale speelveld en is hierdoor een ideaal platform om kennis in een nieuw perspectief te zetten en een bijdrage te leveren aan het ontstaan van nieuwe kansen.'

'Conclusion Digital ziet DDA als één van de meest relevante initiatieven in het huidige digitale landschap', zegt Jeroen Borst. 'Het is van groot belang om de kwaliteit en het innovatieve vermogen van de Nederlandse bureaus in dit landschap te borgen en uit te dragen.'

Bert Rappange van Crossmedia Communicatiegroep (CMCG): 'Design kan niet meer zonder strategie, engineering niet meer zonder usability en marketing niet meer zonder data. Kunst is om experts met elkaar te verbinden. Professional word je alleen door samen te werken. Voor ons staat DDA synoniem voor die professionaliteit en samenwerking.'

Dutch Digital Agencies (DDA) staat sinds 2002 voor de meest toonaangevende digitale bureaus van Nederland. De Nederlandse digitale industrie innoveert en professionaliseert in toenemende mate. DDA werkt als een branchevereniging en kennisplatform in deze groeiende branche. Het richt zich op de technologische ontwikkelingen en het game-changing werk dat door deze Nederlandse bureaus dagelijks gemaakt wordt. DDA is daarmee een aanspreekpunt voor digitale bureaus, opdrachtgevers, pers, arbeidsmarkt en opleidingen.

DDA stimuleert actief het creatief innovatieve vermogen van de digitale industrie en de interactie tussen de 95 aangesloten bureaus in de vorm van een breed aanbod aan workshops, netwerkbijeenkomsten en kennissessies. 


Vorige week was #DigitalDinnerAmsterdam! Check hier de aftermovie!

Posted by Dutch Digital Agencies on Monday, October 12, 2015

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken