Kingsday aan de slag voor Rabobank

Kingsday aan de slag voor Rabobank
  • Bureaus
  • 14 okt 2015 @ 11:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaCommunicatieKlantenActivatieCampagnes

Rabobank is een nieuwe klant van Kingsday. Het reclamebureau start een reeks projecten voor de bank. Daarbij gaat het om branding en communicatie rondom nieuwe bancaire producten door middel van PR, sociale content en digitale activaties. De eerste campagne wordt in november van dit jaar gelanceerd.

Sander Volten, managing director van Kingsday: 'De financiële sector is nu boeiender dan ooit. Kritische consumenten, technologische vernieuwing en nieuwe toetreders. Dan is het juist mooi om met een iconisch merk als Rabobank voorop te gaan in de strijd zonder je ‘roots’ en merk-overtuiging uit het oog te verliezen. Volop creatieve kansen dus.'

Stefan Wink, advertising manager bij Rabobank: 'Wij willen ook in de digitale wereld bankieren een menselijk gezicht geven. Advertising laat zich daarbij steeds minder vangen in een overzichtje met disciplines, middelen en media. Met Kingsday voegen we een bureau toe dat graag op zoek gaat naar nieuwe oplossingen die aansluiten bij de veranderingen waar Rabobank en onze klanten nu mee te maken hebben.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken