Mediaxplain* werkt voor OpenMobile

Mediaxplain* werkt voor OpenMobile
  • Bureaus
  • 9 okt 2015 @ 13:07
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediabureau

Mediaxplain* behartigt de mediabelangen van OpenMobile. Na een introductie door de earned media specialisten van Mediaxplain* in mei dit jaar, heeft de telecompionier het bureau als volledige media- en marketingpartner in armen genomen. Zowel leadgeneratie, campagnecreatie, media-inkoop als webdevelopment wordt uitgevoerd door het bureau.

OpenMobile is de enige Nederlandse telecomprovider waarmee de gebruiker zelf kan bepalen welke sites en social media bezocht worden, door wie en wanneer. De provider is eind 2014 opgericht en maakt zich hard voor een gezonde internet- en mediabalans binnen het (gezins)leven. Mediaxplain* voorziet deze verfrissende startup van een nieuwe website, ingericht op de wensen en waarden van de eindgebruiker, scherpe SEO, Social Media Advertising en een sterk affiliate netwerk. Uiteraard gaat dit gepaard met doorlopend nieuwswaardige PR-activiteiten.

Erwin van den Bovenkamp, directeur en founder van OpenMobile:  'Mediaxplain werkt vanuit de partnergedachte, ontzorgt en is transparant. De samenwerking rondom de PR-introductie is enorm goed bevallen. We hebben Mediaxplain* als multidisciplinair bureau daarom aangesteld voor al onze media- en communicatievraagstukken. Werken en groeien met Mediaxplain* is niet alleen praktisch, het is ook leuk: dit voelt als samen ondernemen.'

www.mediaxplain.nl
www.openmobile.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken