MS Mode kiest na pitch voor BeyenMeyer

MS Mode kiest na pitch voor BeyenMeyer
  • Bureaus
  • 13 okt 2015 @ 09:52
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesKlantenMerken

Reclamebureau BeyenMeyer heeft de internationale pitch gewonnen van retailketen MS Mode. De bureau-oriëntatie ging tussen vier bureaus.

Voor BeyenMeyer betekent dit een grote internationale klant. MS Mode is actief in zeven landen. Dit jaar nog moet de eerste online campagne zichtbaar worden, zo laat managing director Lodewijk van der Peet weten aan MarketingTribune. 

BeyenMeyer omschrijft zichzelf als een bouwer van relaties met transacties als resultaat. 'Anders gezegd, een campagne is pas een geslaagde campagne als bij jou de kassa rinkelt. Dat kun je plat noemen. Maar ook heel concreet. En de kortste weg naar sales is vertrekken bij het eindpunt, de transactie. Inderdaad, we draaien die hele customer journey om.' 

www.beyenmeyer.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken