MS Mode kiest na pitch voor BeyenMeyer
- Bureaus
- 13 okt 2015 @ 09:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesPitchesKlantenMerken
- 13 okt 2015 @ 09:52
- Redactie Bureaus
Reclamebureau BeyenMeyer heeft de internationale pitch gewonnen van retailketen MS Mode. De bureau-oriëntatie ging tussen vier bureaus.
Voor BeyenMeyer betekent dit een grote internationale klant. MS Mode is actief in zeven landen. Dit jaar nog moet de eerste online campagne zichtbaar worden, zo laat managing director Lodewijk van der Peet weten aan MarketingTribune.
BeyenMeyer omschrijft zichzelf als een bouwer van relaties met transacties als resultaat. 'Anders gezegd, een campagne is pas een geslaagde campagne als bij jou de kassa rinkelt. Dat kun je plat noemen. Maar ook heel concreet. En de kortste weg naar sales is vertrekken bij het eindpunt, de transactie. Inderdaad, we draaien die hele customer journey om.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing