Selmore trekt vier vrouwen aan

Selmore trekt vier vrouwen aan
  • Bureaus
  • 8 okt 2015 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCreatieReclame

Vier vrouwen komen reclamebureau Selmore versterken. Merel den Broeder en Stella Geurtsen vormen een creatief team, Jorieke de Jong is producer en Kim de Winter gaat aan de slag als accountmanager.

Hoewel Gouden Zaag-winnares Stella Geurtsen helemaal niet op Merel den Broeder lijkt en vice versa (de een houdt van frikadellen en motoren, de ander helemaal niet), zijn ze het over één ding altijd eens: Ideeën. Ze hebben op ideeën gewerkt voor o.a. Ben&Jerry's, WE Fashion, Nike, en Bolletje en voor bureaus als JWT, TBWA, Indie, Orchestra en Doom&Dickson.

Jorieke de Jong heeft na stages bij Tribal DDB en bij Sanoma (Playboy) haar studie Reclame en Marketingcommunicatie in 2012 afgerond. Na een start bij Minivegas, een rondreis langs verschillende productiemaatschappijen, een reis door Azië, Australië en Nieuw Zeeland en een freelance periode op projecten voor het Ministerie van Defensie, is Selmore per vorige week haar volgende bestemming. Per 1 oktober is ze bij ons begonnen als producer.

Kim de Winter heeft na haar Master Communicatiewetenschap aan de UvA als account executive en accountmanager gewerkt op klanten als Randstad, KPN, PostNL, Renault, C1000, Klene en 3FM bij bureaus als Y&R, Publicis, Saatch&Saatchi. Kim is zeer bedreven in het schrijven van nieuwsbrieven. Ze begint per 1 november als accountmanager. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken