Stan Hendriks consultant bij TerrierCom

Stan Hendriks consultant bij TerrierCom
  • Bureaus
  • 7 okt 2015 @ 08:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaCommunicatiePRPromotie

Bij communicatiebureau TerrierCom is Stan Hendriks begonnen als consultant. De uitbreiding van het team is het gevolg van een groeiend klantportfolio en een verbreding van de activiteiten.

Stan Hendriks (24) studeerde North-American Studies aan de Radboud Universiteit Nijmegen en volgde er een Premaster International Business Communication. Daarop behaalde hij zijn Masterdiploma Interculturele Communicatie aan de Universiteit Utrecht. Stan verzorgt voor een aantal klanten tekstproducties, mediarelaties en communicatie-advies. Zijn passie voor PR groeide tijdens zijn tijd als werknemer op het Nederlandse Consulaat in San Francisco voor het Ministerie van Buitenlandse Zaken op de afdeling Publieke Diplomatie, Pers en Communicatie.

Bekende klanten van TerrierCom zijn Bosal (trekhaken), Chevron (smeermiddelen), Diesel Technic (onderdelen voor bedrijfswagens), Victory en Indian (motorfietsen), aannemingsmaatschappij J.P. van Eesteren, Optivo (e-mail- en omnichannelmarketing), Polaris (quads en terreinvoertuigen), Thule (outdoorproducten) en TBI (bouwcombinatie).

TerrierCom, een communicatie- en PR-bureau uit Wijk bij Duurstede, ondersteunt organisaties met creatieve communicatie onder het motto ‘Change the Conversation’. Het bureau helpt organisaties anders te communiceren. En verandert hoe er over organisaties wordt gecommuniceerd. TerrierCom is deel van het Automotive PR netwerk. Het bureau werkt onder deze twee merknamen en is gespecialiseerd in mediarelaties, copywriting en communicatieadvies. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken