Lievelingsbloem-campagne van Gardeners en Bloemenbureau
- Bureaus
- 23 okt 2015 @ 16:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 23 okt 2015 @ 16:57
- Redactie Bureaus
In opdracht van Mooiwatbloemendoen.nl zette The Gardeners weer een florale show neer, in samenwerking met ontwerper Edwin Oudshoorn, om de Lievelingsbloemcampagne 2015 in te luiden. Exclusief voor Mooiwatbloemendoen.nl heeft ontwerper Edwin Oudshoorn levendige couture creaties ontworpen met veertien Lievelingsbloemen.
The Manor Blooms, een show van Lievelingsbloemen in de vorm van een tableau vivant, is de start voor de Lievelingsbloemcampagne waarbij je niet ‘zomaar een bloem geeft’… en in dit geval niet zomaar een bloem laat zien. Het is de tweede keer dat The Gardeners voor Mooiwatbloemendoen.nl op zo’n uitbundige wijze de Lievelingsbloemcampagne start.
Susan Iping, campagnemanager van Bloemenbureau Holland: 'Recent onderzoek wijst uit dat mensen doorgaans een bloem als hun favoriet bestempelen, omdat “het past bij ze als persoon”. Het ontvangen van niet zomaar een bloem, maar je lievelingsbloem wordt extra speciaal, omdat de ander laat zien dat hij of zij zich heeft verdiept in jouw voorkeuren. Edwin Oudshoorn geeft mensen in deze unieke show nog meer redenen om een bloem als favoriet te hebben.'
Edwin Oudshoorn (1980), geboren en getogen in de bollenstreek, groeide uit tot een gerenommeerde ontwerper, die de talen van mode en bloemen als geen ander spreekt. The Gardeners vroeg Edwin Oudshoorn om een collectie te ontwerpen die de Lievelingsbloemen centraal zou zetten. Hij vertaalde zijn liefde voor bloemen en het leven naar veertien veelzijdige ontwerpen, die als levende kunstobjecten in de historische stijlkamers van art-deco mansion Nes116 ‘geëtaleerd’ werden. Edwin Oudshoorn werkte voor de ontwikkeling van de creaties en het bijpassende decor met de master floristen van The Wunderkammer.
De Lievelingsbloemen
De gladiool, Chrysant, hortensia, Alstroemeria, aster, lelie, roos, Anthurium, gerbera, Dahlia, anjer, orchidee, Delphinium en lisianthus.
Credits
Concept, design, productie, PR: The Gardeners | Lancering: Lievelingsbloemen najaar 2015 | Samenwerking: Edwin Oudshoorn & The Wunderkammer | Couture: Edwin Oudshoorn (www.edwinoudshoorn.com) | Behind the scenes film & trailer: Steve Iseger | Fotografie (lookbook & event): Melody Lieftink | Muziek: Zazi (live / akoestisch, www.zazimusic.com) | Locatie: The Mayor Manor, Nes 116, Amsterdam (private mansion) | Make-up artist: Lydia le Loux | Haar: Margot van Essen (House of Orange) | Decor & bloemen: The Wunderkammer (www.thewunderkammer.eu) | Locatie mode productie: Joanne Schouten
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing