The Valley bouwt corporate campagne Erasmus Universiteit
- Bureaus
- 23 okt 2015 @ 10:38
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 23 okt 2015 @ 10:38
- Redactie Bureaus
Vorige week startte de eerste campagne onder de nieuwe merkstrategie Make it happen van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Het is voor het eerst sinds lange tijd dat de universiteit met een corporate campagne naar buiten treedt. De campagne wordt internationaal uitgerold en heeft als primaire doelstelling om ambitieuze master studenten te werven.
Jaarlijks komen duizenden studenten uit de hele wereld naar Rotterdam om er hun ambities waar te maken. Die ambities vormen het uitgangspunt van de campagne die The Valley en de Erasmus Universiteit samen ontwikkelden. Ze bouwen daarbij voort op de nuchtere mentaliteit die de Erasmus Universiteit zo eigen is: Dat je een ambitie hebt is mooi, maar als je die ambitie niet waarmaakt heb je er niet veel aan.
In de campagne worden (potentiële) studenten gevraagd om hun ambitie op makeithappen.eur.nl vast te leggen. Zo ontstaat een Wall of Ambition: een groeiende verzameling van ambities van huidige studenten én de ambities die de faculteiten en instituten op dit moment aan het realiseren zijn. Een bron van inspiratie voor potentiële studenten en een kennismaking met de mentaliteit die er aan de Erasmus Universiteit heerst. Een aantal van hen die een ambitie vastleggen wordt geselecteerd om naar Rotterdam te komen voor hun eigen Make it happen-trip: verschillende ontmoetingen en activiteiten op basis van hun eigen ambitie.
Alles staat in het teken om van ambities werkelijkheid te maken. Pieter Kuijt, Marketing & Communications Director bij de Erasmus Universiteit: “Heel bijzonder om te zien hoe al onze faculteiten en instituten samenwerkten om te komen tot de campagne die er nu staat. Ook daar past Make it happen bij.”
De campagne wordt ondersteund met online video, gerichte online display advertising, SEO en social media advertising.
Credits
Adverteerder: Erasmus Universiteit Rotterdam | Verantwoordelijk bij klant: Pieter Kuijt, Jiska Verschoor, Amanda Koopman en Maja Jethoe | Bureau: The Valley | Creatie: Astara Bakker, Joost van Praag Sigaar | Strategie: Sytse Kooistra | Creatief Directeur: Krijn Smits | Account: Judith Weijers, Mariëtte Vermeulen | Regie: Boudewijn de Kemp | Website: Men in Green
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing