Yellowbrick en RLVNT vertellen persoonlijke parkeerverhalen
- Bureaus
- 13 okt 2015 @ 15:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InteractieCampagnesStorytellingActivatie
- 13 okt 2015 @ 15:19
- Redactie Bureaus
Yellowbrick roept mensen op hun persoonlijke parkeerboeteverhaal te delen op de eigen website. De eerste 1.000 inzenders registreren zich gratis bij Yellowbrick (in plaats van €10 registratiekosten) waarvan er één zelfs kans maakt op €450 parkeertegoed. De campagne is opgezet in samenwerking met reclamebureau RLVNT.
Niemand betaalt graag te veel voor parkeren. En te weinig betalen levert je een parkeerboete op. Met mobiel parkeren betaal je nooit teveel of te weinig. En voorkom je parkeerboetes. Toch beschikken veel mensen nog niet over zo’n handige parkeerapp. Uit onderzoek met het RLVNT-panel blijkt dat veel mensen zich wel bewust zijn van het gemak van mobiel parkeren, maar dat het aan urgentie ontbreekt om het daadwerkelijk te doen.
Een parkeerboete is zo gescoord. Niet-mobiel-parkeerders zijn ervan overtuigd dat de kans op een parkeerboete klein is. Ze gooien immers genoeg geld in de automaat of letten echt wel op de tijd. Maar wat nou als je sollicitatiegesprek langer duurde dan gepland? Of de rij bij de kassa eindeloos lang is? Iedereen heeft zo zijn eigen parkeerboeteverhaal. Om deze reden lanceert Yellowbrick, in samenwerking met RLVNT, de campagne #hadikmaargebrickt.
Jurgen Retra van RLVNT: 'We zijn trots op deze samenwerking met Yellowbrick. De match qua filosofie is geweldig, zowel Yellowbrick als RLVNT neemt de behoefte van mensen als uitgangspunt. En hoe kan je dat beter illustreren dan echte verhalen van echte mensen de hoofdrol te geven in je campagne?'
Emmy Huiskamp van Yellowbrick: 'Van klantonderzoek, naar insights, naar creatief concept, naar innovatief en slim dashboard met resultaten, wij hebben veel vertrouwen in de werkwijze van RLVNT en hebben heel veel zin in deze campagne.'
Yellowbrick is een Nederlands familiebedrijf en heeft in 2006 'bricken' geïntroduceerd in Nederland. Particuliere en zakelijke klanten kunnen met Yellowbrick mobiel parkeren op straat, bij Q-Park garages, Q-Park P+R terreinen en bij Schiphol. Yellowbrick hanteert geen verborgen kosten en onderscheidt zich door transparantie en persoonlijke service.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing