Canday begeleidt fusiebedrijf Syncasso

Canday begeleidt fusiebedrijf Syncasso
  • Bureaus
  • 5 nov 2015 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenBrandingStrategieMarketing

Canday is uit drie bureaus geselecteerd om de fusie tussen de incassobedrijven Groenewegen + Partners en Incassade positionerend en communicatief vorm te geven. Het nieuwe merk Syncasso 'herdefinieert de norm in de branche met een bewezen effectieve incasso-aanpak'. Een aanpak die vraagt om een effectief communicatieconcept. Canday ontwikkelde daarom de merknaam Syncasso, de strategische positionering en de onderscheidende introductiecampagne waarmee het nieuwe merk zich als top-3-speler in Nederland positioneert.

Syncasso is het resultaat van het samengaan van twee gevestigde namen in de incassomarkt: Groenewegen + Partners en Incassade Deurwaarders en Incasso. Beide organisaties onderscheiden zich al jaren door hun specifieke aanpak. Groenewegen + Partners als koploper in het innovatief gebruik van ICT om vorderingen te innen. Incassade staat bekend om de positieve en motiverende benadering van debiteuren die gebaseerd is op wetenschappelijk onderzoek. Vanuit de gedeelde overtuiging dat incasso altijd beter kan door harde (data) en zachte criteria (communicatie en psychologisch onderzoek) te combineren, zijn beide bedrijven gefuseerd.

Syncasso-pitch

Afgelopen zomer is Canday uit drie bureaus geselecteerd om de fusie strategisch en creatief vorm te geven. Dick Kruiswijk, directeur Markt en Communicatie van Syncasso (voorheen werkzaam voor Groenewegen + Partners): 'Als Syncasso definiëren we de nieuwe norm in de branche met een unieke manier van incasseren op basis van een bewezen effectieve aanpak, samengevat in onze merkbelofte ‘We cash. We care’. Een aanpak die Canday optimaal heeft kunnen vatten in een krachtige strategie en een onderscheidend communicatief concept.'

Naast de strategische positionering ontwikkelde Canday de nieuwe merknaam, de merkbelofte en de introductiecampagne. In 2016 zal deze campagne een vervolg krijgen in diverse markt- en productcampagnes.

Canday is een creatief bureau voor interactieve merkcommunicatie, gevestigd in Brabant. Het ontwikkelt campagnes en creatieve concepten voor grote en groeiende merken. Canday werkt voor onder meer Kwantum, Voedingscentrum, Velthuis kliniek, Perfetti van Melle (Look-O-Look), Profile Car & Typeservice en Manutan. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken