J. Walter Thompson Amsterdam bij eerste Epica-winnaars

J. Walter Thompson Amsterdam bij eerste Epica-winnaars
  • Bureaus
  • 17 nov 2015 @ 12:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardMarketingReclame

De jury van de Epica Awards heeft de eerste winnaars van een gouden Epica bekendgemaakt. De winnaars van deze internationale reclameprijs komen uit de hele wereld, maar er is ook goud voor Nederland: JWT Amsterdam oogstte wederom met de eerder ook al in Cannes bekroonde campagne 'Taste the Translation' voor taalopleiding Elan Languages.

In totaal wordt deze week in 69 categorieën gestemd, die dan weer meestal uiteenvallen in de subcategoriëen 'Print' en 'Film'. Frankrijk voert de lijst met genomineerden aan(59), gevolgd door Engeland (45), United States (43) en Turkije (25). Nederland is vijftien keer genomineerd.

De kwaliteit van het genomineerde werk is in algemene zin hoog, wat maakt dat in meerdere categorieën meer dan één inzending met goud wordt bekroond.

Volg MarketingTribune voor een actueel overzicht van de winnaars ook op Twitter. Dit is de nu al bekroonde campagne van J. Walter Thompson Amsterdam voor ElaN Languages.

De Epica-jury, bestaande uit journalisten van marketingbladen, is dezer dagen bijeen in Berlijn, waar dit jaar ook de prijzen worden uitgereikt. Namens MarketingTribune zit redacteur Wout Maas in de jury. De gouden awards waarover is gestemd op de eerste jurydag zijn inmiddels gepubliceerd op de Epica-website

De volledige resultaten worden op vrijdag 20 november op de website van de Epica Awards gepubliceerd. De Epica is de enige marketing- en communicatieprijs met een jury die is samengesteld uit 54 magazines uit 44 landen. 





Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken