Introductiecampagne Syncasso gaat van start
- Bureaus
- 12 nov 2015 @ 12:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesBrandingMerken
- 12 nov 2015 @ 12:49
- Redactie Bureaus
Reclamebureau Canday heeft voor de gefuseerde incassobedrijven Groenewegen + Partners en Incassade een nieuw merk ontwikkeld waarvoor vanaf vandaag ook een introductiecampagne loopt. Het nieuwe merk Syncasso 'herdefinieert de norm in de branche met een bewezen effectieve incasso-aanpak'.
Precies een week geleden onthulden Groenewegen + Partners en Incassade, twee gevestigde namen in de markt van incasso en gerechtsdeurwaarders, hun nieuwe naam Syncasso. De succesvolle lancering van het merk vond plaats tijdens de Credit Expo in Nieuwegein en markeert de fusie van de twee bedrijven. Canday ontwikkelde de merknaam Syncasso, de strategische positionering en de onderscheidende introductiecampagne.
De positionering van het merk is opgebouwd rondom de merkbelofte ‘We cash. We care’. De specifieke, bewezen effectieve incassoaanpak van het merk – het combineren van harde (data) en zachte criteria (communicatie en psychologisch onderzoek) – staat centraal in alle communicatie-uitingen. Voor de introductiecampagne ontwikkelde Canday onder andere banners, radiocommercials, een responsive website, een beursstand en onderstaande Brand Movie.
In 2016 zal de campagne een vervolg krijgen in verschillende markt- en productcampagnes.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing