Introductiecampagne Syncasso gaat van start

Introductiecampagne Syncasso gaat van start
  • Bureaus
  • 12 nov 2015 @ 12:49
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingMerken

Reclamebureau Canday heeft voor de gefuseerde incassobedrijven Groenewegen + Partners en Incassade een nieuw merk ontwikkeld waarvoor vanaf vandaag ook een introductiecampagne loopt. Het nieuwe merk Syncasso 'herdefinieert de norm in de branche met een bewezen effectieve incasso-aanpak'.

Precies een week geleden onthulden Groenewegen + Partners en Incassade, twee gevestigde namen in de markt van incasso en gerechtsdeurwaarders, hun nieuwe naam Syncasso. De succesvolle lancering van het merk vond plaats tijdens de Credit Expo in Nieuwegein en markeert de fusie van de twee bedrijven. Canday ontwikkelde de merknaam Syncasso, de strategische positionering en de onderscheidende introductiecampagne.

De positionering van het merk is opgebouwd rondom de merkbelofte ‘We cash. We care’. De specifieke, bewezen effectieve incassoaanpak van het merk – het combineren van harde (data) en zachte criteria (communicatie en psychologisch onderzoek) – staat centraal in alle communicatie-uitingen. Voor de introductiecampagne ontwikkelde Canday onder andere banners, radiocommercials, een responsive website, een beursstand en onderstaande Brand Movie.

In 2016 zal de campagne een vervolg krijgen in verschillende markt- en productcampagnes. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken