PostNL laat Sint niet thuis wachten op online aankopen

PostNL laat Sint niet thuis wachten op online aankopen
  • Bureaus
  • 30 nov 2015 @ 08:29
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesWebwinkelWinkelen

Het Sinterklaasfeest nadert met rasse schreden. Heeft u, eh, Sinterklaas alle benodigde online aankopen al in huis? Als het aan PostNL ligt (en reclamebureau TBWA\Neboko) hoeft een hedendaagse goedheiligman niet thuis te blijven wachten op de bestellingen bij webshops.

Dankzij de flexibele bezorgopties van PostNL hoeft 'een moderne Sint niet meer thuis te wachten op zijn online aankopen', aldus de nieuwe campagne van de postbezorger. Dus kan de Sint gewoon even naar de sportschool. Op Postnl.nl kan iedereen checken welke webshop welke flexibele opties van PostNL aanbiedt.

Credits

Klant: PostNL
Bureau: TBWA\Neboko
Verantwoordelijk bij klant: Femke Vermeulen, Lotte Bloemendal, Willem Jan Mijnlieff
Productie: Vidiboko
Middelen: TV, OLV, bannering & E-DM 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken