Ricardo Jupijn van UMC naar Havana Orange

Ricardo Jupijn van UMC naar Havana Orange
  • Bureaus
  • 24 nov 2015 @ 00:39
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatiePersonaliaPromotiePR

Havana Orange heeft Ricardo Jupijn aangetrokken. Bij het Rotterdamse community PR-bureau gaat hij onder meer communicatietrajecten uitvoeren voor Bouwend Nederland, Houd Het Eenvoudig en het Havenbedrijf Rotterdam.

Voordat Jupijn (27) het team van Havana Orange kwam versterken, was hij werkzaam op de afdeling Marketing & Communicatie van het Universitair Medisch Centrum Utrecht. Daarnaast is hij oprichter en hoofdredacteur van The Daily Indie, een Nederlands magazine over alternatieve muziek dat in 2012 werd gelanceerd.

Havana Orange is in oktober 2009 door Rick van de Weg en Jacob-Jan Esmeijer opgericht. Het bureau verzorgt de PR en communicatie voor verschillende organisaties, producten en merken in drie sectoren: Bouw & Vastgoed, Lifestyle en IT. Zo hebben onder meer TomTom, Stokke, Raumfeld, Bouwend Nederland, Scotch Whisky International, Basware en F-Secure hun PR bij Havana Orange ondergebracht.

Los van de Nederlandse vestiging heeft Havana Orange affiliate bureaus in België en Finland. In Duitsland is dochterbedrijf Havana Orange GmbH operationeel. Daarnaast maakt Havana Blue - Maritime PR onderdeel uit van het Havana Orange-netwerk met klanten als Nederland Maritiem Land, NMT en het Havenbedrijf Rotterdam. In 2015 werd Havana Orange uitgeroepen tot Benelux PR Consultancy of the Year. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken