SAN maakt alle 22 juryvoorzitters bekend

SAN maakt alle 22 juryvoorzitters bekend
  • Bureaus
  • 24 nov 2015 @ 08:47
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • AwardKlantenMarketingReclame

Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) heeft alle 22 juryvoorzitters bekendgemaakt van de elf verschillende vakjury’s die gezamenlijk de ingezonden campagnes van 2015 gaan beoordelen. MarketingTribune zet ze even allemaal op een rij.

Met in totaal 220 vak-juryleden heeft de Stichting SAN de grootste vakjury van alle reclameprijzen in Nederland. Elke categorie heeft een juryteam bestaande uit twee juryvoorzitters, 15 juryleden, 3 studenten marketing & communicatie en een SAN-bestuurslid voor de procesbegeleiding.

MarketingTribune zet alle juryvoorzitter hieronder overzichtelijk op een rij:

Business-to-Business: Voorzitter: Joost Vossen / Vodafone
Vicevoorzitter: Erik Siemens / AstraZeneca

Corporate (incl. Personeel): Voorzitter: René van Gerwen / Interpolis
Vicevoorzitter: Marlene Wickel / Jean Mineur Mediavision

Dienstverlening: Voorzitter: Ingrid Nagtzaam / Essent
Vicevoorzitter: Ron Schneider / NS Reizigers

Dienstverlening Financieel: Voorzitter: Léontine Admiraal / PwC Nederland
Vicevoorzitter: Mariëlle Krouwel / SNS Bank

Durables: Voorzitter: Chantal Groot Kormelink / Cortina fietsen
Vicevoorzitter: Frank Pynenburg / Gibson Innovations

Exellent: Voorzitter: Jan-Willem Brüggenwirth / BrandLoyalty
Vicevoorzitter: Judith Franssen, Randstad Holding

Fast Moving: Voorzitter: Florens Tegelaar / Unilever
Vicevoorzitter: Maurice Willemsen / FrieslandCampina

Non-Profit & Overheid: Voorzitter: Robert Heckert / Sanquin Bloedvoorziening
Vicevoorzitter: Astrid van Vonderen / Unicef

Retail: Voorzitter: Caroline van Turennout / Zeeman
Vicevoorzitter: Monique Bergers / Albert Heijn

Smart Idea (NIEUW) Voorzitter: Gijs Vosmer / Bolsius
Vicevoorzitter: Pascal van Ham / Tony’s Chocolonely

Vrije Tijd: Voorzitter: Sylvia Coumans / PostNL
Vicevoorzitter: Youry Bredewold / Dolby International AB

'Alle voorzitters en leden van de juryteams stellen hun tijd en deskundigheid belangeloos ter beschikking', meldt de SAN. 'Allen zijn zeer ervaren marketing- en communicatiespecialisten die werkzaam zijn bij adverteerders en minimaal vijf jaar op senior-niveau. De eisen die aan juryleden, maar met name aan voorzitters gesteld worden, zijn hoog, want de waarde van een jaarprijs wordt bepaald door het niveau van de jury.'

www.sanaccent.nl 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken