The Crazy Ones ontwikkelt campagne Scheidingsplanner

The Crazy Ones ontwikkelt campagne Scheidingsplanner
  • Bureaus
  • 9 nov 2015 @ 12:43
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesBrandingMarketingStrategie

De Scheidingsplanner, de grootste landelijk vereniging van gediplomeerde scheidingsdeskundigen, heeft zich hergepositioneerd met een nieuwe missie, pay-off, logo, story-to-tell, beeldtaal, huisstijl en campagne. Dit alles is ontwikkeld door The Crazy Ones.

Met de aangescherpte positionering wil de organisatie niet alleen een scheiding afwikkelen, maar juist ook meer aandacht gaan schenken aan de periode die na de scheiding komt: een nieuwe toekomst. Want scheiden betekent volgens de Scheidingsplanner niet alleen een einde, maar juist ook een nieuw begin. Dit is een meer eigentijdse en moderne kijk op scheiden.

'Wij willen mensen die gaan scheiden, alleen of samen, objectief en onafhankelijk helpen', zegt Léon Slijkerman, voorzitter van Vereniging de Scheidingsplanner. 'Om zo een uitgangspositie te creëren voor een nieuwe toekomst. Dát is wat ons drijft. Want in het creëren van nieuw geluk ligt de uitdaging, motivatie en zingeving van ons vakgebied. Tenslotte gaat het leven na de scheiding weer door.'

De Scheidingsplanner is opgericht in 2006 en biedt professionele en betrouwbare hulp bij scheiding. De vereniging telt 81 vestigingen in Nederland.

The Crazy Ones is een 'creative purpose agency', opgericht in 2013 door Peter Kornaat en Reinoud Wolff, voorheen werkzaam voor McDonald’s, Unilever, Ben & Jerry’s en Heineken. Het bureau werkt voor internationale klanten als Tomorrowland, Big Green Egg, Ecover, MAAS en nationale klanten als Nedvang, Rabobank Rotterdam, SNV, La Ligna, Afval Loont en de gemeenten Amsterdam en Den Haag. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken