Topzwemmer Verschuren boegbeeld van P1 Underwear
- Bureaus
- 18 nov 2015 @ 00:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenSportCampagnesMarketing
- 18 nov 2015 @ 00:20
- Redactie Bureaus
Nieuw merk P1 Underwear bestormt de markt met stoere boxershorts. Met een opvallende verpakking geïnspireerd op een sigarettenpakje. De bijpassende waarschuwingsteksten op de verpakking maken het meer dan duidelijk. Dit is geen ondergoed voor een lulletje rozenwater. Dit zijn sexy boxershorts voor een echte badass. Nog een leuk detail: ze zijn ontworpen door een vrouw. Topzwemmer Sebastiaan Verschuren is gestrikt als boegbeeld in de merkcampagne van SuperRebel.
‘Warning. May contain nuts. Makes every badass look good. May cause mass hysteria.’ Dat zijn de waarschuwingsteksten op de verpakking van de nieuwe boxershorts van P1 Underwear. Zoals een vrouw haar man het liefst in een leuke verpakking ziet, zo zijn deze boxers ook mooi verpakt. Met deze aanpak en statements laat het nieuwe fashionmerk voor mannenondergoed geen twijfel bestaan welke doelgroep het wil aanspreken.
Pauline Mulder, eigenaresse en ontwerpster van P1 Underwear: 'De naam zegt het ook al. P1, een referentie naar de autosport. Voor mij geeft het de drive aan om nummer 1 te willen zijn. De man voor wie ik deze boxershorts heb ontworpen is uitgesproken, doelgericht en heeft humor. P1 Underwear richt zich op mannen die gaan voor het allerbeste. Die geen ondergoed zoeken, maar boxershorts. Het is geen heren onderbroek, maar een mannen boxer.' Daarmee zet P1 Underwear zich neer als een van de best betaalbare topmerken voor boxershorts.
Sebastiaan Verschuren als model
Mulder is ontzettend heel blij dat ze zwemmer Sebastiaan Verschuren bereid heeft gevonden om model te staan voor P1 Underwear. Sebastiaan hoopt volgend jaar in Rio de Janeiro een medaille te pakken op de 100 en 200m freestyle. Mulder: 'Ik vind Sebastiaan een echte badass. Het kost veel doorzettingsvermogen, toewijding en karakter om te komen waar hij is. Zijn passie en positiviteit zijn een fantastische match met P1 Underwear en maken hem het perfecte model. En vooruit, het is ook geen straf om naar zijn lichaam te kijken. Maar het is toch echt zijn karakter dat de doorslag geeft en het pakketje compleet maakt. Precies hoe een vrouw een man graag ziet. Inhoud en verpakking kloppen. Precies dat proberen we ook met P1 Underwear te bereiken.'
P1 Undewear maakt gebruik van hoge kwaliteit materialen en biedt ultiem comfort en een optimale pasvorm. Op de heupband van 3,5 cm staat het logo van P1 Underwear. Dankzij 95% katoen, 5% elasthaan en 210 gram katoen met stretch materiaal behouden de shorts beter hun vorm en kwaliteit. Ze bieden een perfecte pasvorm, ook na vaker dragen en wassen.
De boxershorts zijn online verkrijgbaar via www.p1underwear.com en in de betere herenkledingwinkels, zoals Check this Outfit in Haarlem. Voor de retail heeft P1 Underwear een vendingmachine bedacht en staan meerdere guerilla acties op de planning om het merk verder onder de aandacht te brengen.
Zelf heeft Pauline Mulder ook een sportachtergrond, ze speelde als tiener op topniveau tennis. Die drive en passie zet ze nu in om haar eigen merk op te zetten en als vrouw de perfecte boxershort te maken voor mannen. Mulder: 'P1 Underwear is ‘designed by women for men’. Vrouwen weten nu eenmaal het beste hoe ze mannen willen zien.' Hoe uitgesproken een man ook kan zijn, hij voelt zich volgens Mulder zelfverzekerder en comfortabeler in een paar boxershorts die ontworpen en goedgekeurd zijn door vrouwen. 'En laten we wel wezen, zelfvertrouwen staat mannen het best.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- P1 Underwear
- campagne
- boxershorts
- boegbeeld
- sexy
- topzwemmer
- SuperRebel
- ondergoed
- Sebastiaan Verschuren
- badass
- Pauline Mulder
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing