Van Tol Retail kiest voor Happy Leads
- Bureaus
- 18 nov 2015 @ 10:28
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MarketingE-mailmarketingPitchesFood
- 18 nov 2015 @ 10:28
- Redactie Bureaus
Van Tol Retail kiest Happy Leads als partner voor de ontwikkeling en uitvoering van hun emailmarketing strategie. De foodretail-specialist voor zelfstandige ondernemers wil met behulp van e-mailmarketing een veel sterkere band opbouwen met klanten en prospects, zowel in het B2C- als in het B2B-segment.
Naast eigenaar van de consumentenwebsites Lekkermakkelijk.nl en Heimweewinkel.nl is Van Tol Retail actief als leverancier en formulepartner van ongeveer 120 supermarkten, 200 buurtwinkels, 280 rijdende winkels en honderd recreatiemarkten in heel Nederland en vele importeurs en supermarkten in de rest van de wereld.
'De keuze voor Happy Leads was snel gemaakt', zegt Michael van den Hurk, directeur commerciële zaken bij Van Tol Retail. 'Wij zijn met onze consumenten formules hard aan het bouwen aan een sterke toekomst. Online vormt een steeds belangrijker onderdeel binnen onze activiteiten. We waren op zoek naar een partner die ons kan helpen met de ontwikkeling en uitvoering van onze emailmarketing strategie gericht op zowel onze consumentenklanten als onze retail partners. Happy Leads heeft een goed team met specialisten die ons met hun jarenlange ervaring op het gebied van emailmarketing direct verder kunnen helpen bij het realiseren van onze doelstellingen.'
Mathijs Visser, directeur van Happy Leads: 'Van Tol Retail is een ondernemende club met veel nieuwe ideeën en concepten gericht op de toekomst. Het is met ruim 700 winkels een grote speler in het Nederlandse retail landschap. Ze zijn druk bezig om hun online activiteiten verder uit te breiden.'
Happy Leads werkt onder meer voor KWF, Rode Kruis, Nierstichting, AD Media, Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress en Vacansoleil.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing