Van Tol Retail kiest voor Happy Leads

Van Tol Retail kiest voor Happy Leads
  • Bureaus
  • 18 nov 2015 @ 10:28
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingE-mailmarketingPitchesFood

Van Tol Retail kiest Happy Leads als partner voor de ontwikkeling en uitvoering van hun emailmarketing strategie. De foodretail-specialist voor zelfstandige ondernemers wil met behulp van e-mailmarketing een veel sterkere band opbouwen met klanten en prospects, zowel in het B2C- als in het B2B-segment.

Naast eigenaar van de consumentenwebsites Lekkermakkelijk.nl en Heimweewinkel.nl is Van Tol Retail actief als leverancier en formulepartner van ongeveer 120 supermarkten, 200 buurtwinkels, 280 rijdende winkels en honderd recreatiemarkten in heel Nederland en vele importeurs en supermarkten in de rest van de wereld.

'De keuze voor Happy Leads was snel gemaakt', zegt Michael van den Hurk, directeur commerciële zaken bij Van Tol Retail. 'Wij zijn met onze consumenten formules hard aan het bouwen aan een sterke toekomst. Online vormt een steeds belangrijker onderdeel binnen onze activiteiten. We waren op zoek naar een partner die ons kan helpen met de ontwikkeling en uitvoering van onze emailmarketing strategie gericht op zowel onze consumentenklanten als onze retail partners. Happy Leads heeft een goed team met specialisten die ons met hun jarenlange ervaring op het gebied van emailmarketing direct verder kunnen helpen bij het realiseren van onze doelstellingen.'

Mathijs Visser, directeur van Happy Leads: 'Van Tol Retail is een ondernemende club met veel nieuwe ideeën en concepten gericht op de toekomst. Het is met ruim 700 winkels een grote speler in het Nederlandse retail landschap. Ze zijn druk bezig om hun online activiteiten verder uit te breiden.'

Happy Leads werkt onder meer voor KWF, Rode Kruis, Nierstichting, AD Media, Persgroep, Bakker Hillegom, Woonexpress en Vacansoleil. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken