Achtung maakt vierde 3FM-campagne Serious Request

Achtung maakt vierde 3FM-campagne Serious Request
  • Bureaus
  • 16 dec 2015 @ 10:34
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaRadioCampagnesEntertainmentActivatie

Voor 3FM Serious Request 2015 heeft Achtung een nieuwe campagne ontwikkeld die het doorzettingsvermogen van jongeren in conflictgebieden centraal stelt. Ook Bill Tanaka en TheBoardRoom werkten mee.

Met het thema ‘Keep them Going’ vraagt 3FM Serious Request aandacht voor miljoenen jongeren die door oorlog of conflict minder kans hebben op scholing en ontwikkeling. ‘Keep them Going’ is vooral een positieve aanmoediging voor jongeren die zich, ondanks vaak extreme omstandigheden, niet laten weerhouden er het beste van maken.

'Keep them Going' is de vierde campagne die Achtung maakt voor 3FM Serious Request. Dit keer in samenwerking met regie-duo Bill Tanaka van productiemaatschappij TheBoardRoom. De campagne gaat uit van kracht en positiviteit. Centraal staat een meisje dat ondanks alle omstandigheden naar school gaat.

De boodschap 'Keep them going' volgt de nieuwe lijn van Serious Request, waarbij de focus nog meer verschuift naar het onderwerp in plaats van de DJ’s in het Glazen Huis.

Op 18 december gaat 3FM Serious Request 2015 in Heerlen van start. Met de opbrengst van de editie van 2014 worden momenteel in verschillende landen duizenden slachtoffers van seksueel geweld geholpen. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken