[Campagne] Beslist.nl heeft een goed voornemen: hardlopen!
- Bureaus
- 28 dec 2015 @ 09:39
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsWebwinkelReclame
- 28 dec 2015 @ 09:39
- Redactie Bureaus
Beslist.nl is deze week gestart met een nieuwe tv-commercial waarin het kopen van hardloopschoenen centraal staat. De commercial is onderdeel van een branding-campagne met het thema ‘Beslissen met zekerheid’. Beslist.nl sluit de commercial af met een add-on waarin het online winkelcentrum de winnaars feliciteert van de eerste editie van de Beslist.nl Webshop Awards. De commercial wordt ook doorgevoerd op radio en online.
De nieuwe commercial is onderdeel van de branding-campagne ‘Beslissen met zekerheid’. Deze campagne startte in juli met een commercial over terrasverwarmers en kreeg in oktober een vervolg met een commercial over winterjassen. Met de campagne wil het online winkelcentrum zijn merkbekendheid verder vergroten en direct verkeer genereren, door sterke koppelingen te maken tussen online shoppen en het merk Beslist.nl.
Goede voornemens
In de derde flight van de campagne is een hoofdrol weggelegd voor de productcategorie hardloopschoenen. Hiermee haakt de webwinkel in op het toenemende aantal ‘runners’ in Nederland en op de grote vraag naar hardloopschoenen en sportartikelen in de eerste weken van het nieuwe jaar. De tv-commercial wordt doorgezet naar radio en dient als basis voor branding-activiteiten op online kanalen, waaronder social, display en video.
De tv-commercials hebben een eenvoudige verhaallijn die bestaat uit vier delen. Allereerst zien we dat consumenten behoefte hebben aan een seizoens-eigen product, in dit geval hardloopschoenen. Dan wordt via een instruerende sequentie getoond hoe dit product met groot gemak tegen de laagste prijs wordt gekocht via Beslist.nl. Vervolgens zien we de personages het nieuwe product gebruiken.
De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Open Now. De commercials zijn uitvoerig getest op effect aan de hand van neurocognitieve inzichten. Tijdens het productieproces van de commercials is de activiteit van het brein van kijkers gedetailleerd in kaart is gebracht en geanalyseerd.
Credits
Bureau: Open Now
Research: Neurensics, SAMR
Creatie: Léon van Hooijdonk, Hylke Kuyper
Account: Sandra Burger
Regisseur: Wannes Destoop
Productie: In Case of Fire
Muziek en geluid: Sound Circus
Online: StormMC, Storm Insights
Beslist.nl: Simon Kram
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- hardloopschoenen
- reclame
- Beslist.nl
- webshop
- webwinkel
- goede voornemens
- campagne
- beslist
- hardlopen
- commercial
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing