Brandfighters Awards 2015
- Bureaus
- 14 dec 2015 @ 21:13
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 14 dec 2015 @ 21:13
- Redactie Online
Brandfighters organiseerde vanavond zijn eerste Awardshow in Art Deli te Amsterdam. De BF Awards 2015 zijn uitgereikt aan creatieven en merken in Nederland die de afgelopen tijd de beste en meest creatieve content ontwikkelden. De Awardshow stond geheel in het teken van de creatieve community van Brandfighters. Niet de merken, maar de creatieven breinen achter de ideeën werden bij de BF Awards in de schijnwerpers gezet. Al het werk wat de afgelopen jaren door de creatieve community gemaakt is, is geëxposeerd op geheel eigen wijze. De avond was gevuld met een DJ, frisse drankjes & hapjes, diverse marketeers van A-merken en een hele hoop creatieven.
De vakjury voor de BF Awards werd gevormd door Nils Adriaans, hoofdredacteur van vaktitel Creatie, Senior Industry Manager bij Google Hidde de Vries en creatief Robin Meekel van Red Urban. De winnaars worden voor de helft bepaald door publiekstemmen en voor de helft door de stemmen van de vakjury.
De winnaars
De creatieve community van Brandfighters is beloond voor zijn visuele posts, het conceptmatige denken, hilarische grappen en zeer gevatte en scherpe inhakers. De Awards zijn uitgereikt aan de volgende winnaars:
1. Inhaak Fighter
Winnaar: Niels Versteege
Niels is onze ‘koning der inhakers’. Met zijn creativiteit en scherpe photoshop skills heeft hij het afgelopen jaar tot nu toe de meeste designs verkocht. Creatief & scherp, dat is het werk van Niels. http://www.brandfighters.com/Nielsfv
2. Design Fighter
Winnaar: MichaelM
Met zijn designs weet Michael elke keer spot on visuals te maken voor Social. Michael is een
ervaren creatief. Een designer om in de gaten te houden!
http://www.brandfighters.com/michaelm
3. Copy Fighter
Winnaar: Lotte ten Toonder
Gevatte copy nodig? Bel Lotte! Ze heeft niet alleen een vlijmscherpe pen, haar creatieve
hersenkronkels gaan sneller dan het licht. Lotte studeert aan de WDKA in Rotterdam, is niet vies van een vleugje humor en heeft interesse in marketing en commerciële principes.
4. Beste Newbie
Winnaar: Eric Reneerkens alias Draadlok
Eric is als nieuwkomer zeer betrokken bij Brandfighters. Met winnende designs voor NS, HEMA
en Reaal is hij een gedreven creatief, die zijn creativiteit graag tentoonstelt.
http://www.brandfighters.com/draadlok
5. Categorie concept
Winnaar: Niels Kiené alias Salventius
Niels is een kunstenaar met het maken van de vertaalslag van een idee naar een uitgewerkt
concept. Naar eigen zeggen ligt zijn specialisme bij concepting en wij kunnen dat beamen.
http://www.brandfighters.com/Salventius
6. Categorie Video Fighters
Winnaar: Tim Swager alias Amstelworks
Voor een professionele videoproductie, commercial of tv-reclame, viral en (bijna) iedere andere
vorm van videoproductie is Amstelworks de terechte winnaar.
http://www.brandfighters.com/Amstelworks
7. De leukste klant om voor te werken
De creatieve community kon zelf haar stem uitbrengen op de leukste klant om voor te werken.
Wie zet de leukste opdrachten uit? Uit de top 3 is gekomen: NS, Reaal & Interpolis.
Over Brandfighters
Brandfighters is sinds 2010 de plek waar merken en creatieven elkaar vinden. Het netwerk van Brandfighters, bestaande uit 2.478 creatieven biedt merken de creatieve power die zij nodig hebben. Voor inspirerende ideeën, van campagne tot content. Brandfighters helpt merken reclame maken op een vernieuwende manier door ze toegang te geven tot een online creatieve afdeling, waar ze met een klik, direct toegang hebben tot de meest briljante creatieve breinen.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing