Brandfighters Awards 2015

Brandfighters Awards 2015
  • Bureaus
  • 14 dec 2015 @ 21:13
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Awards

Brandfighters organiseerde vanavond zijn eerste Awardshow in Art Deli te Amsterdam. De BF Awards 2015 zijn uitgereikt aan creatieven en merken in Nederland die de afgelopen tijd de beste en meest creatieve content ontwikkelden. De Awardshow stond geheel in het teken van de creatieve community van Brandfighters. Niet de merken, maar de creatieven breinen achter de ideeën werden bij de BF Awards in de schijnwerpers gezet. Al het werk wat de afgelopen jaren door de creatieve community gemaakt is, is geëxposeerd op geheel eigen wijze. De avond was gevuld met een DJ, frisse drankjes & hapjes, diverse marketeers van A-merken en een hele hoop creatieven.

De vakjury voor de BF Awards werd gevormd door Nils Adriaans, hoofdredacteur van vaktitel Creatie, Senior Industry Manager bij Google Hidde de Vries en creatief Robin Meekel van Red Urban. De winnaars worden voor de helft bepaald door publiekstemmen en voor de helft door de stemmen van de vakjury. 

De winnaars
De creatieve community van Brandfighters is beloond voor zijn visuele posts, het conceptmatige denken, hilarische grappen en zeer gevatte en scherpe inhakers. De Awards zijn uitgereikt aan de volgende winnaars:

1. Inhaak Fighter
Winnaar: Niels Versteege
Niels is onze ‘koning der inhakers’. Met zijn creativiteit en scherpe photoshop skills heeft hij het afgelopen jaar tot nu toe de meeste designs verkocht. Creatief & scherp, dat is het werk van Niels. http://www.brandfighters.com/Nielsfv

2. Design Fighter
Winnaar: MichaelM
Met zijn designs weet Michael elke keer spot on visuals te maken voor Social. Michael is een
ervaren creatief. Een designer om in de gaten te houden!
http://www.brandfighters.com/michaelm

3. Copy Fighter
Winnaar: Lotte ten Toonder
Gevatte copy nodig? Bel Lotte! Ze heeft niet alleen een vlijmscherpe pen, haar creatieve
hersenkronkels gaan sneller dan het licht. Lotte studeert aan de WDKA in Rotterdam, is niet vies van een vleugje humor en heeft interesse in marketing en commerciële principes.

4. Beste Newbie
Winnaar: Eric Reneerkens alias Draadlok
Eric is als nieuwkomer zeer betrokken bij Brandfighters. Met winnende designs voor NS, HEMA
en Reaal is hij een gedreven creatief, die zijn creativiteit graag tentoonstelt.
http://www.brandfighters.com/draadlok

5. Categorie concept
Winnaar: Niels Kiené alias Salventius
Niels is een kunstenaar met het maken van de vertaalslag van een idee naar een uitgewerkt
concept. Naar eigen zeggen ligt zijn specialisme bij concepting en wij kunnen dat beamen.
http://www.brandfighters.com/Salventius

6. Categorie Video Fighters
Winnaar: Tim Swager alias Amstelworks
Voor een professionele videoproductie, commercial of tv-reclame, viral en (bijna) iedere andere
vorm van videoproductie is Amstelworks de terechte winnaar.
http://www.brandfighters.com/Amstelworks

7. De leukste klant om voor te werken
De creatieve community kon zelf haar stem uitbrengen op de leukste klant om voor te werken.
Wie zet de leukste opdrachten uit? Uit de top 3 is gekomen: NS, Reaal & Interpolis.

Over Brandfighters
Brandfighters is sinds 2010 de plek waar merken en creatieven elkaar vinden. Het netwerk van Brandfighters, bestaande uit 2.478 creatieven biedt merken de creatieve power die zij nodig hebben. Voor inspirerende ideeën, van campagne tot content. Brandfighters helpt merken reclame maken op een vernieuwende manier door ze toegang te geven tot een online creatieve afdeling, waar ze met een klik, direct toegang hebben tot de meest briljante creatieve breinen.


 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken