Inhaker: Loden Leeuw gaat op vakantie met TUI
- Bureaus
- 16 dec 2015 @ 09:55
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesAwardTelevisieVirale marketing
- 16 dec 2015 @ 09:55
- Redactie Bureaus
TUI won deze week de Loden Leeuw van het consumentenprogramma Radar voor de meest irritante reclame van 2015. Naar TUI’s eigen zeggen is het natuurlijk nooit de bedoeling geweest om mensen te irriteren. Ze wilden mensen juist inspireren om op vakantie te gaan zodat ze weer helemaal tot zichzelf kunnen komen. Daarom maakten TUI en reclamebureau Crossmarks een sportieve inhaker.
Direct na de uitreiking van de Loden Leeuwen op maandag zijn Crossmarks en TUI aan de slag gegaan om het winnen van deze prijs een leuke draai te geven. Want misschien is de Loden Leeuw zelf ook wel heel erg aan vakantie toe. Binnen één dag is het ludieke filmpje gefilmd, gemonteerd en gepubliceerd.
De reactie van TUI met het filmpje wordt op Facebook enthousiast ontvangen en als sympathiek gewaardeerd, aldus Crossmarks. Na een paar uur is het filmpje al 54.000 keer weergegeven en is het door verschillende media doorgeplaatst.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- TUI
- campagne
- inhaker
- Loden Leeuw
- humor
- vakantie
- irritant
- Crossmarks
- winnaar
- viral
- reisorganisatie
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing