Mindshakes lanceert teasercampagne met reclameduo Michael Middelkoop en Sharif Abdel Mawla

Mindshakes lanceert teasercampagne met reclameduo Michael Middelkoop en Sharif Abdel Mawla
  • Bureaus
  • 2 dec 2015 @ 01:55
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Video

Online mediamerk Mindshakes slaat de handen ineen met reclameduo Michael Middelkoop en Sharif Abdel Mawla voor een teasercampagne die blijft plakken. Met deze campagne zetten Michael en Sharif Mindshakes op de kaart als online content platform met verhalen die de lezers recht in het hart raken.

Met deze campagne legt Mindshakes de focus op de journalistieke kwaliteit van de content en wat dat kan doen met de doelgroep. De ‘Stories that Stick’ zijn de interessante verhalen die Mindshakes zo uniek maken en er voor zorgen dat je de verhalen wilt delen met je vrienden. Deze langlopende campagne wordt geïntroduceerd via social en digital.

Michael Middelkoop en Sharif Abdel Mawla hebben elkaar acht jaar geleden leren kennen tijdens hun studie Media & Cultuur aan de UvA. Na allebei hun carrière onafhankelijk van elkaar te hebben gestart, besloten de twee in 2010 samen door te starten in de reclamewereld. Sindsdien werken ze voor verschillende reclamebureaus in Nederland en België, waar ze concepten en campagnes bedenken voor nationale en internationale merken. In 2013 won het team de Gouden zaag; een prijs voor jong talent van Nederland. Een jaar later werd hun werk op internationaal niveau erkend tijdens het prestigieuze Cannes Lions Festival. 

Mindshakes zag op 1 oktober 2015 het levenslicht en is het nieuwe online mediamerk van Mediahuis Nederland (waar onder meer NRC.next en NRC Handelsblad onder vallen). Mindshakes is bedacht en opgezet door Sabrina Simons (voorheen VICE) en Ward Wijndelts (voorheen NRC Handelsblad). Samen met een kweekwijver aan jong talent geven ze invulling aan dit nieuwe mediamerk. Alles verteld door een nieuwe garde journalisten, filmmakers, tekstschrijvers, fotografen en illustratoren. Het platform belicht op een beeldende en creatieve manier de sluipende en soms schoksgewijze veranderingen in de wereld om ons heen.

De artikelen gaan over onderwerpen waar je in het dagelijks leven mee te maken krijgt. Over werkstress en liefde, over huisvesting en digitalisme, over armoede en mode, over de weg naar succes en de angst om de boot te missen. Het online initiatief is, in tegenstelling tot veel nieuwe online initiatieven, zonder abonnement toegankelijk.

www.mindshakes.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken