Loden Leeuw: wat is de meest irritante reclame van 2015?

Loden Leeuw: wat is de meest irritante reclame van 2015?
  • Bureaus
  • 1 dec 2015 @ 12:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardReclameCommercialsTelevisie

Arie Boomsma, Frank Lammers en Erik van der Hoff maken dit jaar kans op de Loden Leeuw voor meest irritante BN’er in een reclame. Ook Adelheid Roosen, Wilfred Genee en Johan Boskamp zijn in de race voor deze prijs van tv-programma Radar. De genomineerden voor de Loden Leeuw 2015 werden maandag bekendgemaakt.

Radar, het consumentenprogramma van AvroTros, deelt niet alleen prijzen uit aan de meest irritante BN’er in een reclame. Ook wordt elk jaar de meest irritante tv-commercial gekozen. Dit keer maken de spotjes van TUI (met het monster dat op vakantie gaat, zie hieronder), Specsavers (altijd irritant), Simpel, Stella E-bike en Lactacyd kans op die twijfelachtige eer.

Radar reikt de Loden Leeuw sinds 2008 uit. Bekende Nederlanders die eerder in de prijzen vielen, zijn onder meer Patricia Paay, Frans Bauer en Henny Huisman. Vorig jaar gingen de Loden Leeuwen naar vergelijkingssite Hoyhoy en de race-boers Tim en Tom Coronel. Het jaar ervoor werden we allemaal knettergek van de 'Hulde!'-commercial van Menzis



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken