Rebranding en nieuwe naam voor PR-bureau Lewis
- Bureaus
- 1 dec 2015 @ 12:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRCommunicatieZakelijkStrategie
- 1 dec 2015 @ 12:04
- Redactie Bureaus
PR-bureau Lewis introduceert vandaag een nieuwe naam, branding en website. Het internationale bedrijf met onder meer vestigingen in Eindhoven en Amsterdam is uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau. De nieuwe branding moet dat weerspiegelen.
In Nederland voegt Lewis een marketingdivisie toe aan het bestaande aanbod van PR, digital en content. Leonie Kingma is aangesteld als Marketing Services Manager om deze nieuwe tak op te zetten. Ze komt van Quintiq, waar ze haar ervaring in global marketing en sales heeft opgedaan.
De naam van het bedrijf verandert van Lewis PR naar Lewis. Het nieuwe logo en de huisstijl vertegenwoordigen het brede dienstenportfolio van LEWIS: klanten kunnen bij het bureau terecht voor volledige marketing- en communicatieondersteuning.
Investeren in groei
De afgelopen jaren heeft Lewis veel geïnvesteerd in groei op het gebied van digital, onderzoek en advertising. Zo werd in 2013 het Amerikaanse DMG overgenomen, een full-service marketingbureau. De integratie van DMG binnen Lewis is compleet; zo leidt Senior Vice President Lisa Paglia de internationale uitrol van de marketingdiensten. Oprichters Eric Davies en Andy Murphy bekleden senior managementposities binnen Lewis.
CEO Chris Lewis: 'We hebben de afgelopen drie jaar veel geïnvesteerd in groei, zowel organisch als via overnames, om er zeker van te zijn dat we de vaardigheden in huis hebben die klanten nodig hebben in de toekomst. We kunnen met een gerust hart stellen dat we nu een flexibel, full-service, internationaal dienstenpallet hebben. Onze nieuwe merkidentiteit reflecteert deze bredere propositie. Dit is onze visie op de toekomst van communicatie; we combineren een wereldwijd bereik en ervaring met onze ondernemende geest en een onconventionele aanpak. We geloven dat grote merken hier behoefte aan hebben.'
PR én marketing
De diensten van Lewis omvatten PR, marketing, digital, markt- en data-analyse en content. De PR-teams helpen klanten dagelijks met het proactief onderhouden van relaties met de media en online influencers. Onder de marketingdiensten vallen onder meer lead generatie-programma’s, evenementen, webinars, inbound en outbound-campagnes en sales enablement. De digital tak Lewis Pulse, de snelst groeiende divisie van het bureau, levert social media en digitale (demand gen) campagnes. De research-tak biedt marktanalyse, brand awareness-onderzoek en inzicht in klantsegmentatie. Het contentteam van Lewis is gespecialiseerd in onder meer blogging- en whitepapercampagnes, e-bookproductie en andere content.
Lewis is een internationaal communicatiebureau op het gebied van PR, marketing en digital. Afhankelijk van de bedrijfsdoelstellingen van haar klanten (awareness, demand, adoption of advocacy) levert het bureau flexibele diensten die concrete resultaten opleveren. Lewis is een van de snelst groeiende bureaus ter wereld; op dit moment telt het bureau 600 medewerkers in 27 kantoren verspreid over Azië, Europa en Noord-Amerika.
De nieuwe website: www.teamlewis.com
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing