Schouten & Nelissen kiest voor Fitzroy

Schouten & Nelissen kiest voor Fitzroy
  • Bureaus
  • 21 dec 2015 @ 15:35
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieKlantenZakelijk

Schouten & Nelissen, adviesbureau is learning en development, heeft zonder pitch gekozen voor reclamebureau Fitzroy om een nieuwe geïntegreerde campagne te ontwikkelen. De campagne start in januari.

Janneke Gielisse, Chef Marketing Schouten & Nelissen: 'We staan aan de vooravond van mooie ontwikkelingen en willen dit communiceren naar onze klanten: HR, Leidinggevenden en iedereen die zichzelf wil blijven ontwikkelen. Fitzroy gaf ons direct het gevoel niet alleen de markt goed te begrijpen, maar ook onze organisatie en historie.'

Jur Baart, eigenaar Fitzroy: 'We willen graag voor challengers werken. Bedrijven die voorop willen lopen; niet alleen in communicatie, maar ook in hun dienstverlening. Schouten & Nelissen is daar een heel mooi voorbeeld van. Een familiebedrijf dat zich bewust is van de veranderingen in de markt en daar op in wil spelen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken