Campina mikt met campagne op 'meesportende' vaders

Campina mikt met campagne op 'meesportende' vaders
  • Bureaus
  • 11 jan 2016 @ 14:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsFoodSportMerken

Zuivel is goed voor sportende kinderen, maar ook voor hun 'meesportende' ouders. Daarom zet Campina juist ook die fanatieke voetbalvader centraal in de nieuwe campagne van TBWA\Neboko.

In 2016 gaat Campina door met de succesvolle campagne die zuivel relevanter maakt voor sportieve Nederlanders. Dit keer wordt de vernieuwde Campina Vla gelanceerd als bron van calcium en proteïne. En een verwennerij voor iedereen die 'meesport'. Dit alles onder het motto: 'Sterk met Campina.'

Credits

Klant: Campina

Bureau: TBWA\Neboko

Verantwoordelijk bij klant: Maurice Willemsen, Naixi Zou

Productiemaatschappij: Annomann

Regisseur: Jeroen Annokkée



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken