Energize ontwikkelt contentstrategie Wereld Natuur Fonds
- Bureaus
- 26 jan 2016 @ 08:49
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ContentStrategieMarketingMVO
- 26 jan 2016 @ 08:49
- Redactie Bureaus
Wereld Natuur Fonds wil een meer doelgerichte aanpak van contentmarketing. Energize tekende voor de ontwikkeling van de contentstrategie, wat moet resulteren in een lange termijn visie én aansprekende resultaten.
Wereld Natuur Fonds beschikt over veel content, maar het ontbreekt aan samenhang en een werkbare structuur. Er is behoefte aan een goed fundament. De contentstrategie moet antwoord geven op de vraag - wat gaat naar wie, via welk kanaal, met welk doel en met welke frequentie? Oftewel: hoe zorgen we ervoor dat de content van het Wereld Natuur Fonds de aandacht krijgt die het verdient?
Klaas Weima, eigenaar Energize: 'Ik ben trots dat Wereld Natuur Fonds voor ons heeft gekozen. WWF is internationaal een toonaangevend merk en verdient aandacht voor de goede zaak. Daar gaan wij ze bij helpen. Vanuit de sterke merkessentie én overtuiging liggen er mooie kansen op het gebied van doorlopende merkcommunicatie, waar we - met veel energie - mee aan de slag gaan.'
Frederique Koning, hoofd communicatie Wereld Natuur Fonds: 'We kunnen meer impact met onze content realiseren. Meer mensen boeien met onze verhalen, zodat ze zich betrokken voelen bij de gezamenlijke ambitie om de wereldwijde prachtige natuur te beschermen. We zijn actief op allerlei kanalen en we richten ons op een leeftijdsgroep van 3 tot 100, een brede doelgroep. Nu is het moment om daar focus, duidelijkheid en structuur in aan te brengen met een goede contentstrategie. Energize gaat ons helpen bij het leggen van de strategische puzzel. Ze hebben expertise en zijn enthousiast. We kijken uit naar de samenwerking.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing