Het Ei van Ubachs ontwikkelt Scheidegger-campagne

Het Ei van Ubachs ontwikkelt Scheidegger-campagne
  • Bureaus
  • 25 jan 2016 @ 11:02
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMarketing

Samen leren, samen blokken, samen slagen. Het Ei van Ubachs heeft een nieuwe campagne ontwikkeld voor Scheidegger, onderwijsinstelling voor volwassenen.

Het volwassenen onderwijs kun je ruwweg in twee categorieën indelen: thuisstudie en klassikaal onderwijs. Scheidegger zit in de laatste categorie. Mensen die voor klassikaal onderwijs kiezen, doen dat vooral omdat ze samen met anderen willen studeren. Dat werkt voor hen het beste. ‘Samen’ is dan ook de kern van de nieuwe Scheidegger-campagne: 'Een opleiding is pas geslaagd als je 'm samen doet.'

De campagne is ontwikkeld door Het Ei van Ubachs in nauwe samenwerking met Scheidegger. De commercials zijn geregisseerd door Yani (Hazazah).



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken