Indringende JWT-commercial voor Fonds Gezond Geboren

Indringende JWT-commercial voor Fonds Gezond Geboren
  • Bureaus
  • 14 jan 2016 @ 11:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsStichting

Een baby krijgen is het mooiste moment in je leven. Maar niet voor iedereen. Helaas sterven er, ook in Nederland, dagelijks baby’s vlak voor, tijdens of na de bevalling als gevolg van groeivertraging, vroeggeboorte of een aangeboren afwijking. Daar vraagt Fonds Gezond Geboren aandacht voor in een nieuwe campagne, ontwikkeld door J. Walter Thompson Amsterdam.

Fonds Gezond Geboren, gedragen door de nationale beroepsverenigingen van gynaecologen, kinderartsen en verloskundigen, financiert wetenschappelijk onderzoek om ervoor te zorgen dat zo veel mogelijk baby’s in ons land gezond ter wereld komen.

Om dit jonge fonds, en het probleem waartegen het strijdt, meer bekendheid te geven is reclamebureau J. Walter Thompson Amsterdam in de arm genomen.

In de awareness-campagne wordt de dunne lijn tussen het grootste geluk en het grootste verdriet van jonge ouders pijnlijk voelbaar.

Credits 

Opdrachtgever: Fonds Gezond Geboren
Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
Creatie: Joost van Nistelrooij, Oscar Flinterman, Marcel Hartog, Geertjan Baltus 
Regisseur: Mike van Diem 
Business director: Lisa Merelle 
Concept producer: Charlene Thomas 
Screen producer: Lotte de Rooij 
Verantwoordelijk bij klant: Ineke van der Ouderaa, Paul Beerkens, Niek Exalto 
Productiemaatschappij: 3FPS 
Bas Pinkse, Hanneke Kramer 
Post/VFX: The Ambassadors 
Director: Jamille van Wijngaarden 
D.O.P: Menno Westendorp 
Editor: Chiel Muller 
Geluid/muziek: The Ambassadors



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken