[Campagne] McDonald's belegt burgers extra royaal

[Campagne] McDonald's belegt burgers extra royaal
  • Bureaus
  • 7 jan 2016 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodCampagnesMarketingCommercials

McDonald’s brengt vanaf deze week zijn favoriete producten onder de aandacht 'met een twist'. Naast de Quarter Pounder, McChicken en Filet-O-Fish wordt nu tijdelijk een extra rijke variant van deze burgers geïntroduceerd: de zogenoemde 'Royals'.

Deze tijdelijke burgers hebben hetzelfde recept, maar dan extra belegd met sla, kaas, tomaat en bij de McChicken ook met bacon. Deze campagne komt uit de oven van TBWA\Neboko.

Credits

Opdrachtgever: McDonald's
Bureau: TBWA\Neboko
Verantwoordelijk bij klant: Menno van der Hoeven en Mathilde van Dijk
​Productiemaatschappij: Hobby Films, regie Jonas Odell​ 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken