Ronald van der Aart en Michiel van Schooten samen verder met Roger's Communication
- Bureaus
- 7 jan 2016 @ 10:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - NieuwkomersCommunicatieStrategieMediastrategiePR
- 7 jan 2016 @ 10:03
- Redactie Bureaus
Ronald van der Aart (RepMen, ex-UPC) en Michiel van Schooten (Start Making Sense!, ex-RAPP) zijn de eerste week van januari samen een nieuw communicatiebureau begonnen. Roger’s Communication is een cross-over boutique agency op het snijvlak van advertising, sponsoring en PR. Met hun nieuwe bureau willen beiden inventieve communicatieoplossingen bieden, zowel offline als digital, social èn inbound.
Ronald van der Aart: 'Michiel ken ik inmiddels twintig jaar. We hebben met en voor elkaar gewerkt. De afgelopen twee jaar pakten we steeds vaker samen nieuwe klanten en projecten aan. Opnieuw werd ons duidelijk dat we elkaar strategisch, creatief en zakelijk uitstekend aanvullen. Deze fusie van onze bureaus is dan ook een logische, maar zeer bewuste stap.'
Het werkveld van Roger’s Communication is breed, aldus Van Schooten. 'Strategie, creatie èn executie. Tussen corporate communicatie en marketingcommunicatie, juist omdat die scheidslijn steeds verder vervaagt. Meer dan ooit willen we onze klanten begrijpen. En de klanten van onze klanten. Want een beter begrip leidt tot betere communicatie.' Zijn we generalisten, vraagt hij zichzelf. 'Nee, eerder specialisten in inventieve oplossingen.'
Roger’s Communication is gevestigd in Amsterdam en gaat van start met startklanten als optiekketen Hans Anders, sportmerk Under Armour, de Nederlandse Staatsloterij en R&G Global Consultants.
Ronald van der Aart (1967) was sinds 2009 managing consultant van RepMen, gespecialiseerd in online reputatiemanagement. Twee jaar geleden schreef hij het boek 'FAIL, omgaan met kritiek op internet' (Haystack, 2013). Tussen 1999 en 2009 werkte hij als PR-manager voor UPC Nederland, en eerder voor de Amsterdam ArenA, sponsoradviesbureau GLP, de Nederlandse Ski Vereniging en PR-adviesbureau Van Rossum & Partners.
Vanaf 2009 was Michiel van Schooten (1971) founder en eigenaar van communicatieadviesbureau Start Making Sense! Daarvoor werkte hij enkele jaren als strategy director voor RAPP. Eerder werkte hij in dezelfde functie geruime tijd voor het Utrechtse Doorn & Roos Advertising en voor sponsoradviesbureau GLP. Van Schooten begon zijn carrière als producer bij tv-programma NOVA.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Michiel van Schooten
- PR
- Ronald van der Aart
- Start Making Sense
- RAPP
- Roger's Communication
- communicatie
- sponsoring
- RepMen
- UPC
- bureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing