VGS Communicatie gaat verder onder de naam WIM
- Bureaus
- 7 jan 2016 @ 14:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieNieuwkomersMerkenStrategie
- 7 jan 2016 @ 14:16
- Redactie Bureaus
Veghel is een oud bureau armer en een nieuw reclamebureau rijker: VGS Communicatie gaat voortaan door het leven als WIM. Een simpele naam die past bij een heldere koers, gestoeld op inventieve eenvoud. Vanaf 8 januari focust het nieuwe bureau zich op de bouw van waardevolle merken en creatieve campagnes die merken verbinden met mensen.
WIM ziet dat de wereld om ons heen steeds ingewikkelder wordt. Elke dag is er meer keuze en dat aanbod wordt met de minuut groter. Onder de noemer 'inventieve eenvoud' werkt het bureau daarom aan creatieve concepten en campagnes die perfect werken, in al hun eenvoud.
Verwegen Communicatie, later VGS
WIM komt voort uit bijna 32 jaar communicatie-expertise. In die tijd had het bureau al verschillende namen als Verwegen Image Partners, Verwegen Communicatie en VGS Communicatie. Namen die stonden voor ontwikkelingen in de markt en dus van het communicatiebedrijf. Zij die zich het best aanpassen aan de tijdsgeest winnen, meent WIM.
En nu... kortweg WIM
WIM is gloednieuw, maar menigmaal gelouterd met prestigieuze SAN-awards. Ook stond het bureau aan de wieg van de succesvolle Jumbo-formule. Met het werk voor deze supermarktketen won het Veghelse bureau als eerste Brabantse bureau een Effie-award, de 'Oscar' van de Nederlandse reclame.
Nieuw gezicht in de directie is Harm Balvers. De merkstrateeg wordt als strategy director inhoudelijk verantwoordelijk voor het creatieve werk voor klanten als Jumbo, FrieslandCampina, Kärcher, BrainWash en Avia. Naast Sander van de Gevel en Wim Verwegen maakt hij de directie van WIM compleet.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Veghel
- Verwegen Communicatie
- Harm Balvers
- reclamebureau
- Sander van de Gevel
- WIM
- VGS Communicatie
- Wim Verwegen
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing