Activatiebureau Chase wint pitch Coca-Cola
- Bureaus
- 4 feb 2016 @ 11:01
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ActivatieCampagnesMerkenInteractie
- 4 feb 2016 @ 11:01
- Redactie Bureaus
Na een pitch heeft Coca-Cola Nederland gekozen voor merkactivatiebureau Chase om komend jaar haar merkactivaties te verzorgen. Het voornaamste doel hierbij was om jongeren vaker te verrassen met de unieke kenmerken van het iconische merk Coca-Cola. Chase werkt hierin samen met bureau Epidemie, dat als creatief partner fungeert.
Chase neemt de volledige ontwikkeling en uitvoer voor zijn rekening. Op dit moment worden diverse activaties verder ontwikkeld. Een pop-up store met schaatsbaan op Amsterdam Centraal Station is de eerste concrete activatie in deze samenwerking.
Chase is een Brand Activation Agency uit Amsterdam en specialiseert zich in live-communicatie tussen merken en mensen. Een bureau dat binnen offline activatie zichzelf de afgelopen drie jaar heeft weten te ontwikkelen als full-service zowel op creatie, productie als executie. Chase werkt onder meer voor Nederlandse Spoorwegen, Bavaria, Unilever, Bacardi en Flügel.
Reclamebureau Epidemie is werkzaam voor vele merken met werk dat zich niet onder één noemer laat scharen. Klanten zijn onder meer Lassie, Crédit Agricole, Mediamarkt, Lidl en PostNL.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing