Activatiebureau Chase wint pitch Coca-Cola

Activatiebureau Chase wint pitch Coca-Cola
  • Bureaus
  • 4 feb 2016 @ 11:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ActivatieCampagnesMerkenInteractie

Na een pitch heeft Coca-Cola Nederland gekozen voor merkactivatiebureau Chase om komend jaar haar merkactivaties te verzorgen. Het voornaamste doel hierbij was om jongeren vaker te verrassen met de unieke kenmerken van het iconische merk Coca-Cola. Chase werkt hierin samen met bureau Epidemie, dat als creatief partner fungeert.

Chase neemt de volledige ontwikkeling en uitvoer voor zijn rekening. Op dit moment worden diverse activaties verder ontwikkeld. Een pop-up store met schaatsbaan op Amsterdam Centraal Station is de eerste concrete activatie in deze samenwerking. 

Chase is een Brand Activation Agency uit Amsterdam en specialiseert zich in live-communicatie tussen merken en mensen. Een bureau dat binnen offline activatie zichzelf de afgelopen drie jaar heeft weten te ontwikkelen als full-service zowel op creatie, productie als executie. Chase werkt onder meer voor Nederlandse Spoorwegen, Bavaria, Unilever, Bacardi en Flügel.

Reclamebureau Epidemie is werkzaam voor vele merken met werk dat zich niet onder één noemer laat scharen. Klanten zijn onder meer Lassie, Crédit Agricole, Mediamarkt, Lidl en PostNL. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken