[Campagne] Frans Bauer is verliefd op geur van Robijn
- Bureaus
- 8 feb 2016 @ 10:46
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMarketingReclame
- 8 feb 2016 @ 10:46
- Redactie Bureaus
Frans Bauer speelt samen met zijn familie de hoofdrol in de nieuwe ‘Robijn doet de was bij…’-commercial, die vanaf vandaag wordt uitgezonden. De Brabantse volkszanger wil er altijd op en top verzorgd uitzien, maar ook lekker ruiken. Zijn vrouw Mariska zorgt ervoor dat niet alleen de kleding van Frans, maar ook de kleding van de band na een concert weer schoon is en fris ruikt.
In de nieuwe commercial volgen we Frans Bauer op weg naar en tijdens zijn theaterconcert. Wanneer Frans thuis komt, neemt Mariska al snel de was van hem over, zodat niet alleen Frans maar ook zijn voltallige band er de volgende dag weer top uitzien. 'In het theater sta ik dicht bij het publiek en na afloop ga ik vaak nog even naar de foyer, waar fans me letterlijk kunnen aanraken. Dan vind ik het belangrijk dat mijn kleding er niet alleen goed uit ziet, maar zeker ook dat het lekker ruikt', aldus Bauer.
Speciaal voor de commercial schreef Frans Bauer het lied ‘Verliefd op je Geur’, waarmee hij laat blijken dol te zijn op heerlijke geuren, zoals de Robijn Sensations wasmiddelen. Deze zijn speciaal ontwikkeld voor een heerlijke geur in de was en een frisheid die nog langer behouden blijft.
Martijn Slebus, brand manager van Robijn: 'Frans Bauer ziet er altijd verzorgd uit, maar vindt geur ook erg belangrijk. Met een gezin met vier kinderen en een drukke agenda is het belangrijk dat Mariska op haar favoriete wasmiddel kan vertrouwen.'
In de documercial ‘Robijn doet de was bij’ is Frans Bauer voorgegaan door andere bekende Nederlands zoals Chantal Janzen, Bram Moszkowicz, Jörgen Raymann, Herman den Blijker, Jules Deelder, Wendy van Dijk, Ilse de Lange, Sonja Bakker, Gordon, Hans Klok en Yvon Jaspers. Het idee voor de reclame is bedacht door reclamebureau JWT en geproduceerd door Outcast Pictures.
Robijn doet de was bij… Frans Bauer! Ps. Zet je geluid aan en zing mee.
Posted by Robijn on Friday, February 5, 2016
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing