Oxxio kiest na pitch voor Kokoro Amsterdam

Oxxio kiest na pitch voor Kokoro Amsterdam
  • Bureaus
  • 18 feb 2016 @ 12:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingStrategieCreatiePitches

Energieleverancier Oxxio kiest na een intensieve strategische en creatieve pitch voor Kokoro Amsterdam. Eind 2015 ging Oxxio op zoek naar een nieuw bureau, dat Oxxio duidelijk positioneert in haar aangescherpte rol binnen de multibrand-strategie van Eneco.

In een kort pitchproces hebben Chunk en Kokoro strategisch en creatief werk gepitcht. Kokoro kwam als winnaar uit de bus, en wordt daarmee het nieuwe reclamebureau van Oxxio.

Frieda Ulsamer de Waard, partner van Kokoro: 'Als je in een pitch voelt dat alles klopt: de mensen, het werk wat je gemaakt hebt én het gevoel hebt dat je er alles aan gedaan hebt, dan weet je dit wordt 'm! We hebben er zin in.'

Jolanda Ravenek, Manager Marketing Communicatie Retail Eneco, Oxxio en Woonenergie: 'Kokoro is erin geslaagd om een helder en onderscheidend communicatieconcept te ontwikkelen voor Oxxio. Waarmee we ons merk op een nieuwe, maar toch herkenbare manier in de markt kunnen zetten.'

Het concept dat Kokoro in de pitch presenteerde wordt momenteel verder uitgewerkt en zal dit voorjaar zichtbaar worden.

 www.kokoroamsterdam.com

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken