Rogier Bruggeman in directie ZIGT

Rogier Bruggeman in directie ZIGT
  • Bureaus
  • 12 feb 2016 @ 11:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediabureauPersonalia

Rogier Bruggeman is per 1 februari toegetreden tot de directie van ZIGT die daarmee uit drie personen bestaat. Maarten Buitenhuis als financieel directeur, Joost Istha als ondernemer en Rogier Bruggeman als directeur mediabureau.

Rogier zal in zijn nieuwe rol de dagelijkse leiding hebben over het mediabureau. Joost is ondernemer en richt zich op de werkzaamheden die morgen van belang zijn voor klanten en prospects. ZIGT gaat in praktijk werken met Rogier als directeur voor vandaag en Joost als directeur voor morgen.

Joost Istha: 'Rogier werkt dit jaar 10 jaar bij ZIGT en heeft in die jaren diverse rollen bekleed. Sinds 2014 is Rogier eindverantwoordelijk voor commercie en inkoop. In de afgelopen jaren heeft Rogier zich enorm ingezet voor de klanten van ZIGT. In 2015 hebben wij wederom een gezonde groei doorgemaakt met de komst van een aantal grote nieuwe opdrachtgevers met uitdagende communicatievraagstukken. Het soort opdrachten waar wij, mediaprofessionals, voor warm lopen. Het zijn daarnaast opdrachtgevers die bewust hebben gekozen voor het transparante model van ZIGT. Dagelijks bewijzen wij dat met dit model de belangen van adverteerders het beste worden behartigd en successen geboekt worden.'

ZIGT richt zich ook in 2016 op een verdere groei en is met de uitbreiding van het directieteam met Rogier klaar voor een nieuwe toekomst.

www.zigt.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken