Selmore maakt ook Belgische campagne voor Sixt

Selmore maakt ook Belgische campagne voor Sixt
  • Bureaus
  • 9 feb 2016 @ 10:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsMarketingReclame

Reclamebureau Selmore heeft de Nederlandse campagne voor autoverhuurbedrijf Sixt ook vertaald naar de Belgische markt. De eerste commercial is afgelopen week van start gegaan op televisie.

Na de introductie van de 'Gefixt met Sixt'-campagne in Nederland, krijgt de campagne ook een vervolg in de Belgische markt. Een gezin gaat op wintersport maar blijkt een wat te krappe auto te hebben om iedereen comfortabel mee te kunnen nemen. Met de nieuwe commercial 'Skibox' wil Selmore laten zien dat Sixt ook een claustrofobisch ritje naar een wintersportgebied weet te fixen.

Credits

Klant: Sixt
Bureau: Selmore
Creatie: Koos van Nuenen, Joris van Ingen, Poppe van Pelt, Diederick Hillenius
RTV-producer: Kitty Slagter, Monique van Smaalen
Account: Anja Froeling, Lucinda Rosheuvel
Verantwoordelijk bij klant: Michael Meissner , Maarten Ordelman
Productiemaatschappij : Czar
Regisseur: Jelmar Hufen
Producer: Willem Bos, Wies Dammers
D.O.P.: Gabor Deak
Offline studio: De Kapsalon
Offline editor: Marc Bechtold
Online: The Ambassadors
Grading : George Balatoni @ The Ambassadors
Geluidstudio: The Ambassadors
Geluidstechnicus: Joep Meijburg
Muziek: Jonathan Hendrickx (compositie, The Ambassadors (stock)



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken