Vivera gaat vreemd met pikante radiospot
- Bureaus
- 16 feb 2016 @ 12:04
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsRadioOutdoor
- 16 feb 2016 @ 12:04
- Redactie Bureaus
Dat kip het meest veelzijdige stukje vlees is, moge bekend zijn. Maar dat Vivera de lekkere variatie is op kip en andere vleeswaren, dat weten minder mensen. Daarom is Will Media aan de slag gegaan voor Vivera om de naamsbekendheid te vergroten. Met een pikante boodschap.
Uiteenlopende kanalen zijn ingezet: van reclamemasten abri’s en zelfs een prikkelende radiocommercial. Deze spot, geproduceerd door Artica met een vette vegetarische knipoog, is inmiddels via NPO’s Radio 1, Radio 2 en 3FM te horen.
Voor wie zelf wil proeven: op de Huishoudbeurs zorgt Artica in samenwerking met Vivera voor een smakelijke stand. Will Bosch (Will Media): 'Je merkt het al, ze stoken het vuurtje flink op. En dit is pas het begin van een grotere campagne.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing