Paas-campagne HEMA met online zoekspel

Paas-campagne HEMA met online zoekspel
  • Bureaus
  • 15 mrt 2016 @ 09:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InteractieMarketingCommercialsCampagnes

HEMA is deze week een voorjaarscampagne gestart, waarin uiteraard Pasen centraal staat. Naast een zonnige tv-commercial is ook onder meer een online zoekspel ingezet. De campagne is ontwikkeld door XXS Amsterdam.

In de commercial zijn vrolijke voorjaarsmomenten te zien waarmee we afscheid nemen van de donkere winterse dagen. De commercial is ingekocht op tv, online en via social media. In deze campagne is ook de vertrouwde pay-off ‘Echt HEMA’ weer terug.

Pasen is een belangrijk onderdeel van de campagne, daarom lanceert HEMA een online zoekspel. Wanneer de paaseieren gevonden zijn, kunnen consumenten een gratis zakje paaseitjes ophalen in de winkel.

Credits

Opdrachtgever: HEMA
Bureau: XXS Amsterdam
Verantwoordelijk bij klant: Ferry Buitenhuis, Desiree Vernie
Account: Robin Verhoek, Francis Oud
Art: Remy Kurpershoek, Robin Kranenborg
Copy: Hans van Nood, Dymphna Michels
Strateeg: Joram Helmer, Karlijn Marchildon
Agency producer: Judith Kampman
Fotografie: Barry Hullegie
Film prod. Mij: Halal Amsterdam
Regisseur: Thijs Schreuder- Rinnooy Kan
DOP/ Cinematographer: Robbie van Brussel
Producers: Roel Oude Nijhuis, Fenna Breitbarth
Post production company: De Grot
Sound studio: XXS Amsterdam
Sound design: Sizzer
Editor: Amber Hooijmans
Interactive media: Festina Amsterdam



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken