Publicis One maakt wereldwijd en regionaal management bekend

Publicis One maakt wereldwijd en regionaal management bekend
  • Bureaus
  • 24 mrt 2016 @ 09:28
  • 8608 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • Personalia

Publicis One is de nieuwe, wereldwijde communicatieonderneming die actief is in alle vier de Solutions van de Publicis Groupe: Publicis Communications, Publicis Media, Publicis.Sapient and Publicis Health.

Jarek Ziebinski, Chief Executive Officer van Publicis One, heeft vandaag het wereldwijde en regionale management van Publicis One bekend gemaakt. Publicis One is de nieuwe, wereldwijde communicatieonderneming die uiteenlopende expertises en capaciteiten van alle entiteiten en merken binnen Publicis One onder één dak brengt. Met meer dan 7.500 medewerkers in 50 landen is Publicis One actief in de regio’s Zuid-Amerika, Europa, het Midden-Oosten, Afrika en Azië.

Ziebinski: 'Aan het begin van dit jaar zijn we begonnen aan een grondige transformatie van de Publicis Groupe, die onder andere heeft geleid tot het opzetten van deze nieuwe, wereldwijde communicatieonderneming – Publicis One. Nu we hiermee zijn gestart, is het onze eerste missie om een sterk fundament voor Publicis One te creëren. Dat begint met onze mensen, en in het bijzonder ons management. Het nieuwe Publicis One team bestaat uit ervaren, bewezen leiders die de crème de la crème vertegenwoordigen van de talenten die we binnen de Publicis Groupe hebben. Zij brengen ieder hun eigen, diverse achtergronden, vaardigheden en ondernemersgeest met zich mee en voelen zich niet gebonden aan hun eigen merken in hun aanpak.'

Maurice Lévy, Chairman & CEO van Publicis Groupe: 'Publicis One is een complete nieuwe benadering van de markt met End to End Solutions. Ik ben ervan overtuigd dat Publicis One onder de aanvoering van Jarek Ziebinski alleen het allerbeste zal leveren aan onze opdrachtgevers en sneller zal groeien dan de rest van de markt. Ik heb groot vertrouwen in het team dat Jarek hiervoor heeft uitgekozen.'

Publicis One erkent en speelt in op zowel de behoefte aan specialisatie als aan de behoefte aan integratie in de markt van vandaag. De organisatie is daarom ingericht vanuit het oogpunt van de opdrachtgever en streeft ernaar de topintegrator te zijn van de beste specialisten die zij in huis heeft. Door de capaciteiten van de Publicis Groupe onder één dak te brengen, is Publicis One in staat om haar activiteiten de schaal, flexibiliteit en toegang tot een diverse set van expertises en mogelijkheden mee te geven. De ontwikkelingen in de huidige markt worden grotendeels gedreven door de revolutie van digitale media en technologische ontwikkelingen. Deze geven een grote impuls aan de behoefte aan een nieuw soort creativiteit die versterkt wordt door data en mogelijk gemaakt door digitale technologieën. ‘s Werelds meest vooraanstaande bureaus als het gaat om creativiteit, digital, tech, PR en media zijn onderdeel van Publicis One en trekken samen op naar het gezamenlijke doel: het leveren van deze nieuwe creativiteit als sterke driver van het succes van merken en organisaties.

In Zuid-Amerika is Monica Gadsby benoemd als de regionale Chief Executive Officer, terwijl Joseph Piazza de regionale Chief Financial Officer wordt.

In Azië is Nicolas Menat benoemd tot regionale Chief Executive Officer en wordt Ricardo Roces de regionale Chief Financial Officer.

Om zeker te zijn dat genoeg aandacht wordt gegeven aan alle markten binnen de complexe EMEA-regio -die 25 landen beslaat- is Johan Parmentier benoemd tot regionale Chief Executive Officer voor de Benelux, Misa Lukic tot regionale Chief Executive Officer van Central Eastern Europe en Kevin Tromp als Chief Executive Officer voor Afrika. Parmentier, Lukic and Tromp zullen ondersteund worden door David Clark, die is benoemd als regionale Chief Financial Officer voor de EMEA-regio.

Op wereldwijd managementniveau is Alice McCreath tot Chief Financial Officer benoemd, Maree Prendergast tot Chief Talent Officer en Karen Lim tot Communications Director.

www.publicisgroupe.com


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken